پنج‌شنبه 29 شهر 1403

معراج شهدا؛

خود را به دنیا نفروشید

شهید «محمدرضا امیری» در بخشی از وصیت‌نامه خود نوشته است: خدا دوست دارد که در دنیای فانی رو به تجملات نروید و همیشه به یاد او باشید، پس خود را به دنیا نفروشید.

هر روز با قرآن؛

تلاوت آیات 73 تا 78 سوره مبارکه حج

صبح حود را با تلاوت آیات 73 تا 78 سوره مبارکه حج، صفحه 341 قرآن کریم آغاز کنیم.

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

وحدت محور اصلی سخنان مقام معظم رهبری

امام جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به اینکه وحدت و یکپارچگی محور اصلی سخنان مقام معظم رهبری بود، گفت: ما باید از تفرقه دور باشیم چرا که باعث ایجاد مشکلات در جامعه می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه کنگاور:

برگزاری کنگره‌های شهدا و الگوسازی برای جامعه

جانشین فرمانده سپاه کنگاور گفت: یکی از اهداف برگزاری کنگره شهدا معرفی الگوهای ناب و واقعی به جامعه امروزی است زیرا انتقال پیام و آرمان‌های شهدا به نسل جوان نیازمند معرفی شهدا و ایثارگری‌های آن‌ها است.

مدیرکل حفظ آثار استان کرمانشاه تاکید کرد:

برگزاری 1000برنامه در هفته دفاع مقدس

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از هزار برنامه متنوع در استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت؛

افتتاح بزرگترین پروژه آموزشی در اورامانات

به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت مدرسه ۱۵ کلاسه امام رضا (ع) با مشارکت آستان قدس رضوی با حضور ماموستا ملا قادر قادری امام جمعه پاوه، ماموستا سید محمد محمدی امام جمعه جوانرود و استاندار کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.

امام جمعه کنگاور:

کشتار مردم غزه، نتیجه عدم اتحاد مسلمانان است

امام جمعه کنگاور گفت: امروزه اگر جهان اسلام با هم متحد بود، رژیم صهیونیستی هرگز به خود اجازه دخالت در کشور فلسطین را نمی‌داد و مسلمانان بی‌دفاع غزه، لبنان و فلسطین را به خاک و خون نمی‌کشید.

امام‌ جمعه کرمانشاه:

مولودی‌خوانی حلقه اتصالی میان مردم با پیامبر

امام جمعه کرمانشاه گفت: در مجالس مولودی‌خوانی اشعاری که خوانده می‌شود معنوی، اخلاقی، عرفانی و معرفتی است که حقیقتاً حلقه اتصالی نیکو و ماندگار بین مردم با پیامبر اسلام (ص) است.

امام جمعه نودشه

وحدت حلقه مفقوده مکتب اسلام است

امام جمعه نودشه گفت: امروز دنیای اسلام نیاز شدید به وحدت دارد و وحدت حلقه مفقوده این مکتب عزیز است و باید با شدت و حدت همه علمای اسلام به آن حساسیت داشته باشند.

۱۰ ویژگی کلیدی از اخلاق پیامبر اسلام

اخلاق پیامبر اسلام (ص) نمایانگر مجموعه‌ای کامل از فضایل اخلاقی است که در اخلاق تمامی پیامبران پیشین تجلی یافته بود.

پربازدید ترین ها
آخرین اخبار