حالت تاریک
رئیس زندان پاوه:

زندانی پاوه‌ای با بدهی 1.5 میلیارد تومانی آزاد شد

زندانی پاوه‌ای با بدهی 1.5 میلیارد تومانی آزاد شد

رئیس زندان شهرستان پاوه گفت: با تلاش‌های اعضای شورای حل اختلاف زندان و مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان و کمک خیران، زندانی طلب یک میلیارد و 500 میلیون تومانی از زندان پاوه آزاد شد.

بهمن عزیزی  در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: به‌دنبال پیگیری‌های انجام شده و طی دعوت شاکی یکی از زندانیان جرائم مالی معسر و نیازمند به دفتر شورای حل اختلاف شعبه ویژه صلحی زندان پاوه وگفتگو با وی، شاکی از بخش زیادی از مطالبه خود به مبلغ بیش از یک میلیارد و 500 میلیون تومان را برای رضای خداوند و معسر بودن  زندانی گذشت و با دریافت مبلغ 300میلیون تومان از محل کمک افراد خیر و نیکوکار رضایت خود را اعلام کرد.

 وی افزود: این خیر نیک نام در اقدامی ارزشمند و کم نظیر، سبب آزادی فردی شد که به علت ناتوانی در پرداخت بدهی خود در زندان به سر می برد.

عزیزی گفت: شعب شورای حل اختلاف مستقر در زندان، با همراهی و همکاری انجمن حمایت زندانیان واعضای شورای حل اختلاف و صلح یاری زندان با برگزاری جلسات متعدد و مداوم و دعوت از طرفین پرونده، سعی در ایجاد صلح و سازش بین اصحاب دعوی کرده که حاصل این تلاش ها آزادی این زندان معسر بود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از