حالت تاریک
کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه:

آسمان کرمانشاه از بامداد فردا بارانی می شود

آسمان کرمانشاه از بامداد فردا بارانی می شود

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: از بامداد فردا تا پایان هفته، سامانه‌ای ناپایدار جو منطقه را تحت تاثیر قرار خواهد داد که با افزایش ابر، سبب بارندگی و وزش باد در سطح استان خواهد شد

شهناز حق‌پرست در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: از بامداد فردا تا پایان هفته، سامانه‌ای ناپایدار جو منطقه را تحت تاثیر قرار خواهد داد؛ که با افزایش ابر، سبب بارندگی و وزش باد در سطح استان خواهد شد و متوسط دمای هوا طی امروز و فردا به آرامی افزایش می‌یابد.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: در روز پنج‌شنبه تغییرات چشم گیری نخواهد داشت؛ اما از روز جمعه تا اوایل هفته آینده به‌تدریج و به شکلی محسوس کاهش خواهد یافت.

وی افزود: از بعدازظهر روز پنج‌شنبه تا عصر روز جمعه، این سامانه نمود بیشتری داشته؛ علاوه بر ارتفاعات، گردنه‌ها و نواحی سردسیر، به‌تدریج در مناطق معتدل نیز به صورت برف مشاهده خواهد شد.

این کارشناس هواشناسی بیان داشت: میانگین بارش ۲۴ ساعت گذشته ۱۰/۵ بوده است که با احتساب این آمار میانگین میزان بارندگی سال زراعی جاری به ۱۷۳/۳ میلیمتر رسیده که درصد تغییرات بارش امسال نسبت به سال گذشته ۳۳درصد تغییر داشته است و درصد تغییرات بارش امسال نسبت به بلند مدت ۱۹- درصد بوده است.

حق‌پرست افزود:  در ۲۴ ساعت گذشته شهرستان سومار با پیشینه دمای ۱۶ درجه سلسیوس گرمترین نقطه استان و شهرستان کوزران با کمینه دمای ۶- درجه سلسیوس سردترین نقطه استان بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از