حالت تاریک
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه خبر داد:

آغاز به‌کار نمایشگاه قرآن کرمانشاه از ۱۶فروردین

آغاز به‌کار نمایشگاه قرآن کرمانشاه از ۱۶فروردین

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از آغاز به‌کار نمایشگاه قرآن کرمانشاه از ۱۶فروردین‌ماه خبر داد.

پوریا جلالی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: نمایشگاه قرآن کریم همزمان با ماه مبارک رمضان از ۱۶ فروردین تا ۲۰ فروردین‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های کرمانشاه واقع در پارک شاهد برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: امسال نیز همانند سال گذشته در ایام ماه مبارک رمضان برپایی نمایشگاه قرآن را با حضور اقشار مختلف مردم برپا خواهد شد.

جلالی بیان کرد: در نمایشگاه امسال قرآن کرمانشاه سعی شده تا نقاط ضعف سال گذشته شناسایی شود و نقاط قوت نیز تقویت شود و همچنین توجه ویژه‌ای را به موضوع کودک و نوجوان خواهیم داشت.

وی ادامه داد: نمایشگاه قرآن کریم هر ساله در تهران با حضور کشورهای مختلف برگزار می‌شود که آخرین دستاوردهای این حوزه را به نمایش عموم می‌گذارد و در استان کرمانشاه نیز از سال گذشته سعی شده تا در استان کرمانشاه نمایشگاه قرآن را متناسب با ظرفیت استان برگزار کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: نمایشگاه قرآن فرصت مناسبی برای ارتباط هرچه بیشتر جامعه قرآنی با یکدیگر و اقشار مختلف مردم با قرآن کریم است زیرا بهترین برنامه زندگی را قرآن به مسلمانان ارائه می‌دهد.

جلالی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش، دانشگاه رازی، بسیج، سپاه، کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و ادارات اوقاف و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات اسلامی نیز در نمایشگاه قرآن کرمانشاه حضور خواهند داشت.

وی اضافه کرد: در نمایشگاه قرآن امسال عرضه محصولات مختلف قرآنی، کرسی‌های تلاوت، تفسیر آیات، بازی‌های قرآنی برای سنین کودک و نوجوان، معرفی کتاب‌ها، مفاخر حوزه قرآنی و همچنین فعالین، حافظان و قاریان را خواهیم داشت.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از