حالت تاریک
استاندار کرمانشاه خبر داد:

آغاز عملیات ساخت مسجد محله آقاجان کرمانشاه

آغاز عملیات ساخت مسجد محله آقاجان کرمانشاه

استاندار کرمانشاه از آغاز عملیات ساخت مسجد محله آقاجان کرمانشاه طی یک ماه آینده با همکاری راه و شهرسازی، اوقاف و شهرداری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمدطیب صحرایی شامگاه امروز چهارشنبه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی ساخت مسجد محله آقاجان شهر کرمانشاه اظهار داشت: پیگیری مشکلات محله آقاجان به دلایلی مانند تملک املاک مربوطه و تخصیص اعتبار برای مدتی به درازا کشید که هم‌اکنون با رفع مشکلات عملیات اجرایی ساخت مسجد محله آقاجان آغاز شد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: پروژه ساخت محله مسجد آقاجان با تملک چهار پلاک مجاور این محل توسط اداره‌کل راه و شهرسازی با سرعت بیشتری طی خواهد شد که شهرداری کرمانشاه وظیفه اجرای فنداسیون را عهده‌دار است.

صحرایی بیان ‌کرد: یکی از اقدامات دیگر در حوزه تملک ۱۴۰ پلاک از این محله برای ایجاد معبر جدید است تا این محله از بن‌بست خارج شود و اداره‌کل راه و شهرسازی نسبت به انجام این امر با همکاری کمیسیون ماده پنج اقدام می‌کند.

وی ادامه داد: همچنین با همراهی شهرداری کرمانشاه پلاک‌هایی که از پیش تخریب شده بودند خاک‌برداری و نسبت به احداث مجموعه ورزشی برای نوجوانان و جوانان محله آقاجان اقدام خواهیم کرد تا شرایط این محله بهبود پیدا کند.

استاندار کرمانشاه گفت: یکی از درخواست‌های مهم مردم کرمانشاه بحث ساماندهی و جمع‌آوری معتادان متجاهر است که با برنامه‌ریزی صورت گرفته این موضوع و مطالبه مردم پیگیری خواهد شد.

صحرایی با اشاره به آخرین وضعیت تخصیص اعتبار ساماندهی محلات حاشیه‌نشین کرمانشاه، افزود: تخصیص اعتبار محلات حاشیه‌نشین تنها مختص یک محله نیست اما اعتبار تخصیصی شرایط مناسبی دارد.

وی تأکید کرد: شهرداری کرمانشاه وظیفه دارد طی یک ماه آینده با قراردادن پروژه در سامانه‌های مربوطه نسبت به تعیین پیمانکار برای اجرای فنداسیون مسجد محله آقاجان اقدام ‌کند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از