حالت تاریک
رئیس بیمارستان سجاد خبر داد:

آغاز فعالیت بیمارستان تخصصی زنان سجاد کرمانشاه

آغاز فعالیت بیمارستان تخصصی زنان سجاد کرمانشاه

رئیس بیمارستان سجاد از آغاز به‌ کار بیمارستان تخصصی زنان و زایمان سجاد کرمانشاه با ظرفیت ۲۰ تخت بستری و سایر امکانات درمانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ عبدالله ذوالفقاری صبح امروز دوشنبه در آئین آغاز به‌کار بیمارستان سجاد شهر کرمانشاه اظهار داشت: بیمارستان سجاد پس از بیمارستان مرادیان، یکی از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترين مراکز درمانی کرمانشاه است که پزشکان بسیاری در آن فعالیت کرده‌اند.

رئیس بیمارستان سجاد گفت: این بیمارستان، از سال ۱۳۵۴ با ۷۰ تخت بستری در ۱۲ رشته تخصصی فعالیت خود را آغاز کرد که طی سال گذشته با تصمیم گروه درمانی بیمارستان سجاد از این پس به صورت تخصصی به ارائه خدمات درمانی به بانوان اختصاص پیدا کند.

ذوالفقاری تصریح کرد: با توجه به تغییر رشته‌های تخصصی بیمارستان سجاد مراحل صدور مجوز از سوی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه مقداری به طول انجامید که طی خردادماه مجدد فعالیت خود را از سر گرفت.

وی ادامه داد: یمارستان سجاد در حال حاضر به عنوان یک مرکز تخصصی زنان و زایمان فعالیت می‌کند؛ با عنایت به اهمیت رعایت موازین شرعی در محیط‌های درمانی بانوان، تمامی پرسنل این بیمارستان در همه قسمت‌ها بانوان هستند.

رئیس بیمارستان سجاد بیان کرد: هم‌اکنون بیمارستان سجاد با ۲۰ تخت بستری دارای بخش‌های جراحی زنان، زایمان، مراقبت‌های ویژه (ICU) و مراقبت‌های ویژه نوزادان (NICU) بوده که آماده ارائه خدمات درمانی به مردم استان کرمانشاه است.

ذوالفقاری عنوان کرد: بیمارستان سجاد با ظرفیت موجود و به دلیل برخورداری از کادر درمانی بانوان علاوه بر خدمت‌رسانی بیماران استان کرمانشاه آماده پذیرش بیماران استان‌های کردستان، همدان، ایلام و لرستان است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت مسئله فرزندآوری و لزوم توجه به مادران بیمارستان سجاد با فراهم کردن امکانات درمانی مطلوب و محیطی آرام سعی دارد تا شرایط بسیار مناسبی را برای خانواده‌ها ایجاد کند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از