حالت تاریک
Image
Logo
یکشنبه, 15 مهر 1403
آماده‌سازی زمین نهضت ملی مسکن خبرنگاران
مدیرکل راه و شهرسازی کرمانشاه خبر داد:

آماده‌سازی زمین نهضت ملی مسکن خبرنگاران

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه از آماده‌سازی زمین نهضت ملی مسکن خبرنگاران و آغاز عملیات اجرایی در آینده نزدیک خبر داد.

رامین الماسی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: پروژه مسکن ملی شهید آوینی ویژه خبرنگاران و اصحاب رسانه هم‌اکنون در مرحله آماده‌سازی زمین قرار دارد که پیش‌بینی می‌شود به‌زودی این فرآیند به پایان برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: پروژه مسکن ملی شهید آوینی در زمینی به مساحت ۶ هکتار احداث می‌شود که این مجتمع‌ها سه طبقه حیاط‌دار شامل هر طبقه دو واحد است.

الماسی تصریح کرد: ظرفیت نهضت ملی مسکن ویژه خبرنگاران ۳۰۰ واحد است اما با توجه به اینکه این ظرفیت تاکنون تکمیل نشده در پی جایگزینی سایر نفرات از پروژه‌های دیگر هستیم تا بتوانیم سرعت اجرای کار را افزایش دهیم.

وی ادامه داد: در اجرای نهضت ملی مسکن سعی کردیم با حذف آسانسور و پیلوت از مجتمع‌ها آورده متقاضیان را کاهش دهیم تل بتوانیم تأمین اعتبار پروژه‌ها را با سرعت بیشتری دنبال کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه بیان کرد: با تغییر دولت پرداخت تسهیلات به پروژه‌های نهضت ملی مسکن متوقف شده و هیچ مبلغی برای ساخت و ساز پرداخت نمی‌شود اما در جلسه اخیر وزیر راه و شهرسازی با رئیس بانک مرکزی مقرر شده تا پرداخت تسهیلات مجدد از سر گرفته شود.

الماسی عنوان کرد: وزیر راه و شهرسازی در جلسات نهضت ملی مسکن بر تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌ها تأکید دارند و در دولت چهاردهم این مسئله بسیار مهم پیگیری و تداوم خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در صورت عدم پرداخت تسهیلات پروژه‌ها فعال خواهند شد، افزود: این امکان وجود دارد که اگر پرداخت تسهیلات لازم محقق نشود هر پلاک را به ۶ نفر از متقاضیان تحویل دهیم تا خود آن‌ها کار ساخت و ساز را بدون تسهیلات در زمین‌ها انجام دهند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: واحدهای پروژه‌ نهضت ملی مسکن خبرنگاران در پلاک‌های ۳۲۰ تا ۴۰۰ متری احداث می‌شود.

الماسی با بیان اینکه سامانه ثبت‌نام نهضت ملی مسکن بسته است، تأکید کرد: هم‌اکنون جاماندگان نهضت ملی مسکن امکان ثبت‌نام جدید را ندارند اما در پی آن هستیم تا این امکان برای سایر اصحاب رسانه فراهم شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از