حالت تاریک
Image
Logo
شنبه, 14 مهر 1403
اثبات اقتدار ایران با عملیات وعده صادق ۲
امام جمعه سرپل‌ذهاب مطرح کرد:

اثبات اقتدار ایران با عملیات وعده صادق ۲

امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: عملیات وعده صادق ۲ بار دیگر اقتدار و صلابت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به رژیم سفاک صهیونیستی اثبات کرد و نشان داد که نیروهای نظامی و انتظامی ما بر سر منافع ملی کشور با کسی تعارف ندارند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حجت‌الاسلام والمسلمین ساداتی صبح امروز پنج‌شنبه در دیدار دیدار نیروهای انتظامی سرپل‌ذهاب با امام جمعه شهرستان، اظهار داشت: امنیت و آرامش جامعه مرهون جان‌فشانی و تلاش‌های شبانه‌روزی نیروهای سبزپوش و جان بر کف پلیس است. 

وی افزود: پلیس مقتدر و هوشیار ما در کنار سایر نیروهای نظامی و امنیتی و تعامل با مردم توانسته سطح بالایی از امنیت پایدار را در کشور حاکم کند که شایسته تقدیر است. 

ساداتی با اشاره به ایثار و فداکاری نیروهای پلیس در مأموریت‌های مختلف، اذعان داشت: شهدای بسیاری در نیروی انتظامی وجود دارد که ایثار، فداکاری، شهامت و شجاعت را به منصه ظهور گذاشتند و همچنان باب شهادت در نیروی انتظامی باز است و پلیس شهدای عزیزی را در راه دفاع از امنیت کشور تقدیم می‌کند. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات موشکی وعده صادق ۲ اشاره کرد و گفت: این عملیات بار دیگر اقتدار و صلابت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را به رژیم سفاک صهیونیستی اثبات کرد و نشان داد که نیروهای نظامی و انتظامی ما بر سر منافع ملی کشور با کسی تعارف ندارند. 

تعامل بسیار خوب نیروهای نظامی و انتظامی 

نوذر نظری نیز در این دیدار، اظهار داشت: برقراری نظم، امنیت و حفاظت و حراست از آرامش و آسایش عمومی جامعه که رسالتی ذاتی و از اصلی‌ترین وظایف نیروی مقتدر انتظامی است، مرهون رشادت‌ها و تلاش‌های فرماندهان و پرسنل خدوم این نیرو است که با استفاده از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های تخصصی و نظامی از کیان ایران اسلامی و مرزهای جغرافیایی و معنوی حراست و حفاظت می‌کنند. 

فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب افزود: وجود شهدای عزیز در بدنه فراجا نشان‌دهنده معنویت بالای نیروها و اعتقاد راسخ به آموزه‌های دین مبین اسلام است که در مأموریت‌های محوله از جان و مال خود مایه گذاشته و جان خود را در دفاع از امنیت کشور فدا می‌کنند. 

وی با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ و تبریک به هم‌رزمان خود در سپاه پاسداران و ارتش همیشه قهرمان، اذعان داشت: نیروهای نظامی و انتظامی کشور تعامل بسیار خوبی با هم دارند و در مأموریت‌های مختلف همدیگر را حمایت و پشتیبانی می‌کنند که نشانه یکدست بودن نیروهای مسلح کشور در برابر دشمنان است. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از