حالت تاریک
فرمانده سپاه ناحیه پاوه مطرح کرد:

اثبات شکست‌پذیری ارتش صهیونیستی با طوفان الاقصی

اثبات شکست‌پذیری ارتش صهیونیستی با طوفان الاقصی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه گفت:عملیات طوفان الاقصی نشان داد که اسطوره نمایشی شکست‌ناپذیری ارتش صهیونیستی، یک ادعای تو خالی است.

سرهنگ مسعود دوستی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، اظهار داشت: عملیات حماس نشان داد که اسطوره نمایشی شکست‌ناپذیری ارتش صهیونیستی، یک ادعای تو خالی است و نیروهای نظامی این رژیم در برابر ایستادگی نیروهای مقاومت شکست‌پذیر هستند.

وی افزود: عملیات جریان مقاومت، یک نقطه عطف در روند استمرار مقاومت مسلحانه ملت فلسطین علیه صهیونیست‌ها است و همچنین نشان داد که هیمنه رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت مسلحانه قابل شکست است.

سرهنگ دوستی با بیان اینکه بیش از هفت دهه اسرائیل به ملت مظلوم فلسطین ظلم می‌کند، گفت: فلسطینیان با این عملیات نشان دادند که نه تنها تحت تأثیر این ظلم تضعیف نشدند بلکه روز به روز قدرت بیشتری پیدا کردند.

وی ادامه داد: ساکنان غزه به دلیل محاصره شدید از سوی رژیم صهیونیستی، در بدترین شرایط انسانی و اقتصادی به سر می‌برند اما این عملیات جواب محکمی به این محاصره‌های شدید داد.

سرهنگ دوستی در پایان گفت: این عملیات صفحه جدیدی را در عرصه مقاومت مردم فلسطین در برابر ظلم و ستم رژیم صهیونیستی باز کرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از