حالت تاریک
مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه خبر داد:

احتمال وقوع آب‌گرفتگی معابر شهرهای استان کرمانشاه

احتمال وقوع آب‌گرفتگی معابر شهرهای استان کرمانشاه

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه از احتمال وقوع آب‌گرفتگی معابر شهرهای این استان طی امروز و فردا خبر داد.

محمدعلی زورآوند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: بر اساس بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی استان کرمانشاه بارش‌های بهاری از بعد ظهر امروز یک‌شنبه پنجم فروردین آغاز می‌شود.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: بارش‌ها که تا پایان روز دوشنبه ششم فروردین ادامه دارد از نمود بیشتری برخوردار است و در همین راستا هشدار سطح نارنجی هواشناسی نیز برای استان صادر شده است.

زورآوند بیان کرد: بارش‌های بهاری در مناطق غربی و برخی از مناطق شرقی استان کرمانشاه نمود بیشتری دارد و همراه با بارش باران، رعد و برق و رگبار پراکنده تگرگ خواهد بود.

وی با اشاره به اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای استان کرمانشاه گفت: آب‌گرفتگی معابر، رواناب، لغزندگی جاده‌ها، کاهش میدان دید، اختلال در ناوگان حمل و نقل جاده‌ای و هوایی دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه افزود: همچنین به دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی اطلاع‌رسانی لازم صورت گرفته و توصیه می‌شود افراد از صعود به ارتفاعات و قرار گرفتن در مناطق مرتفع برای جلوگیری از برخورد رعد و برق‌گرفتگی اقدام کنند.

زورآوند خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی لازم به دستگاه‌های خدمات‌رسان مانند شهرداری‌ها برای پاک‌سازی کانال‌ها و آبراهه‌ها اقدام شده است.

وی ادامه داد: در روز سه‌شنبه با تضعیف موقت شرایط ناپایدار به استثنای کاهش نسبی دمای شبانه و در بعضی ساعات وزش باد پدیده قابل توجه دیگری نخواهیم داشت.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از