حالت تاریک
یادداشت؛

ادامه راه شهید جمهور تعهدی همگانی

ادامه راه شهید جمهور تعهدی همگانی

امروز نغمه‌ وحدت در سوگ شهید جمهور بودیم و حالا بیایید همچون خادم شهید، خورشیدِ خدمت در طلوع دوباره همدلی باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ استاندار کرمانشاه تأکید کرده که هر کسی که شهید جمهور را دوست دارد، باید راه او را ادامه دهد و این راه را بپذیرد، این بیانگر اهمیت وفاداری و پایبندی به آرمان‌های شهید جمهور در ادامه راه ایشان است.

در اعماق وجودمان، در ژرفای تار و پود هستی‌مان، نغمه‌ای حزن‌آلود طنین‌انداز شده است. خورشید وجودمان، ستاره راهنمایمان، ناگهان در ظلمت شب فرو رفت و ایران را در ماتمی جان‌سوز فرو برد، فقدان رئیس‌جمهور محبوب‌مان، یار و یاور رهبری معظم انقلاب و ناخدایِ کشتی جمهوریت، ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر است که بر قلب هر ایرانی داغِ عمیقی نهاد.

اما در این میان، شعله‌ خدمت خاموش نشده است، راهی که رئیس‌جمهور شهید با تعهد و ایثار خود ترسیم کرد، روشن‌تر از همیشه پیش روی ماست.

اهالی فرهنگ و هنر، آینه‌ای برای انعکاس تعهد و ايثار شهید جمهور 

هنرمندان، به عنوان سفیران فرهنگ و هنر، نقشی کلیدی در ترویج تعهد و ایثار رئیس جمهورمان و حفظ وحدت ملی ایفا می‌کنند.

 خلق آثار هنری فاخر و ماندگار در وصف و ستایش خدمات و آرمان‌های ایشان، گامی ارزشمند در راستای زنده‌نگه داشتن یاد و خاطره‌ ایشان و الهام‌بخشی به نسل‌های آینده خواهد بود.

تعهد و ایثار، ستون‌های خدمتگزاری

رئیس‌جمهورمان، مظهرِ تعهد و ایثار، در راه خدمت به مردم و پاسداری از آرمان‌های والای انقلاب، جان خود را فدا کرد، او که خود طلایه‌دارِ عزت و سربلندی ایران بود، در راه حفظ این عزت، جان را به جان‌آفرین تسلیم کرد، تعهدِ بی‌وقفه و ایثارِ جانانه‌ او به ما آموخت که چگونه می‌توان از خاکِ عشق، هنرِ خدمت را خلق کرد و به سوی عرشِ آرمان‌ها بال گشود.

وحدت و انسجام، رمزِ ادامه‌ی راه

در این برهه‌ حساس، بیش از هر زمان دیگری به وحدت و انسجام ملی نیازمندیم، باید با صبر و استقامت، راهِ ناتمامِ رهبرمان را ادامه دهیم و آرمان‌های والای او را پاس بداریم.

وحدت و همدلی، رمزِ عبور از این بحران و ادامه‌ مسیرِ پر افتخارِ انقلاب اسلامی است.

وفاداری به آرمان‌ها، تداومِ خدمت

وفاداری به رئیس‌جمهورمان، در ادامه‌ راهِ اوست، راهی که از خاکِ عشق به مردم و تعهد به وطن آغاز می‌شود و تا عرشِ آرمان‌های والای انسانی امتداد می‌یابد، هر ایرانی، با تعهد به آرمان‌های رئیس‌جمهور و خدمت بی‌وقفه به مردم، می‌تواند در ادامه‌ی راهِ او قدم بردارد و ایران را به سوی قله‌های افتخار و سربلندی رهنمون کند.

بیایید با همدلی و اتحاد، نغمه‌ جاودانِ خدمتِ رئیس‌جمهور شهیدمان را در سایه رهبر معظم انقلاب در سراسر ایران طنین‌انداز کنیم و از خاکِ عشق، هنرِ خدمت را خلق کنیم تا ایران را به سوی قله‌های افتخار و سربلندی رهنمون شویم.

میثم بشیری؛ کارشناس فرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سنقروکلیایی

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از