حالت تاریک
استاندار کرمانشاه مطرح کرد:

استمرار راه شهید رئیسی با انتخاب آگاهانه

استمرار راه شهید رئیسی با انتخاب آگاهانه

استاندار کرمانشاه گفت: همه ما موظف هستیم که همیار نظام و اسلام بوده و شخصی را به عنوان رئیس‌جمهور برگزینیم که ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ محمدطیب صحرایی ظهر امروز شنبه در آیین افتتاحیه طرح ملی «مسجد، کانون نشاط» ویژه اوقات فراغت کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد استان کرمانشاه که در تالار شهید آوینی برگزار شد، با اشاره به موضوع انتخابات، اظهار داشت: مقام معظم رهبری با بیان معیارهای انتخاب اصلح و اهمیت مشارکت، تکلیف ما را در انتخابات روشن کرده‌اند.

استاندار کرمانشاه با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه هیأت سکولاریسم نداریم، افزود: برادران و خواهرانی که در کار فرهنگی فعالیت دارند باید نگاهی جامع و کامل به موضوع انتخابات داشته باشند.

وی گفت: مربیان امور تربیتی مساجد باید با برنامه‌های روشنگرانه در کنار کار فرهنگی، جهاد تبیین داشته باشند.

صحرایی در ادامه گفت: همه ما موظف هستیم که همیار نظام و اسلام باشیم و شخصی را به عنوان رئیس‌جمهور برگزینیم که ادامه‌دهنده راه شهید رئیسی باشد.

وی تصریح کرد: باید راه شهید رئیسی با انتخابات آگاهانه و با بصیرت ادامه دهیم که در این راستا کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد نقش مهمی ایفا می‌کنند.

صحرایی خاطرنشان کرد: جوانان و نوجوانان آینده‌سازان این جامعه هستند لذا با انتخاب صحیح و آگاهانه باید شرایط را برای رشد این آینده‌سازان فراهم کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن تبریک عید غدیر افزود: مسجد پایگاه بسیاری از فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و سیاسی است که باید ستون فقرات جامعه اسلامی باشد.

صحرایی تصریح کرد: باید به مثلث مهم و حیاتی خانواده، مدرسه و مسجد توجه ویژه‌ای شود که همگی به عنوان هسته‌های سعادت‌بخش در زندگی مادی و معنوی انسان مهم هستند و نقش ایفا می‌کنند.

وی همچنین به مسجدسازی ساده اما با کارکرد فرهنگی مهم اشاره کرد و گفت: وقتی چراغ مسجد در یک محله روشن باشد خیرات و برکات در آن نورافشانی می‌شود لذا باید تلاش کنیم مساجد فعال‌تر شوند.

صحرایی با اشاره به اینکه مسجد، پناهگاه مسلمانان است، گفت: فعالیت‌های فرهنگی، تربیتی باید متناسب با نیازهای جامعه امروزی انجام شود.

وی ادامه داد: نسخه‌های فرهنگی، تربیتی درس‌آموزی که در سطح کشور ارائه می‌شود باید در سطح استان بومی‌سازی شده و متناسب با استان طراحی شود.

صحرایی افزود: شهید مطهری در کتاب تعلیم و تربیت، کار را به عنوان ابزار تربیتی معرفی کرده است که همین موضوع باید در جامعه فرهنگ‌سازی شود.

وی با اشاره به معضل بیکاری در استان گفت: در کرمانشاه ارزش کار باید در همین سنین نوجوانی نهادینه و فرهنگ‌سازی شود که کانون‌های مساجد در این راستا می‌تواند نقش به‌سزایی ایفا کنند.

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از