پنج‌شنبه 29 شهر 1403
1403-06-18 13:39 - شماره خبر : 9674 0
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه مطرح کرد:

رسیدگی خارج از نوبت به تخلفات صنفی کرمانشاه

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه با اشاره به شروع گشت بازرسی طرح بازگشایی مدارس، گفت: در صورت تخلف واحدهای صنفی، اقدام به تشکیل پرونده و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

قهرمان شاهی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: گشت بازرسی طرح بازگشایی مدارس از پانزدهم شهریورماه آغاز شده و تا اواسط مهرماه ادامه دارد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه افزود: هر ساله با نزدیک‌شدن به آغاز سال تحصیلی و افزایش تقاضا برای خرید اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان از قبیل نوشت‌افزار، کیف، کفش و لباس طرح نظارتی انجام می‌شود.

شاهی خاطرنشان کرد: گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی با همراهی اتاق اصناف و سازمان صمت، بازرسی در مرکز و شهرستان‌های تابعه را انجام می‌دهند.

وی ادامه داد: نظارت بر درج قیمت مصرف‌کننده، رعایت درصد سود، جلوگیری از عرضه نوشت‌افزار تقلبی، کنترل حراج‌ها، ممانعت از فروش اجباری سایر اقلام نوشت افزار و مبارزه با قاچاق کالا از جمله اهداف این طرح نظارتی است.

شاهی گفت: بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی از جمله اداره‌کل صمت، اتاق اصناف و بسیج اصناف از واحد‌های صنفی بازرسی و در صورت تخلف پرونده تشکیل و متخلفان برای رسیدگی و اعمال قانون به شعب تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: والدین می‌توانند شکایات و گزارش‌های خود را از طریق سامانه اینترنتی https://tazirat135.ir تعزیرات حکومتی ثبت و ارسال کنند تا مورد بررسی قرار گیرد.

شاهی افزود: در صورت تخلف واحدهای صنفی، اقدام به تشکیل پرونده و با اعمال جریمه خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: واحدهای پرتخلف با هماهنگی دادستانی مهر و موم می‌شوند.

 

انتهای خبر/

https://mersadnews.ir/short/4abQE
اخبار مرتبط
تبادل نظر
نام:
ایمیل: ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد کنید
نظر:
آخرین اخبار