حالت تاریک
شهردار کرمانشاه خبر داد:

اعزام ۱۰۰ پاکبان کرمانشاهی به مرز خسروی

اعزام ۱۰۰ پاکبان کرمانشاهی به مرز خسروی

شهردار کرمانشاه از اعزام ۱۰۰ پاکبان شهرداری کرمانشاه به مرز بین‌المللی خسروی برای خدمات‌رسانی در ایام اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ نادر نوروزی صبح امروز شنبه در مراسم اعزام پاکبانان و سازمان‌های خدمات‌رسان شهرداری کرمانشاه برای ایام اربعین، اظهار داشت: شهرداری کرمانشاه توفیق دارد طی دو سال گذشته همزمان با برگزاری راهپیمایی بزرگ اربعین در خدمت زائران مرز خسروی باشد.

شهردار کرمانشاه گفت: شهرداری کرمانشاه با تمام توان در شهر کرمانشاه و مرز بین‌المللی خسروی در خدمت زائران خواهد بود و خدمات بسیاری متنوعی را با هماهنگی سایر دستگاه‌های خدمت‌رسان ارائه خواهد کرد.

نوروزی تصریح کرد: شهرداری کرمانشاه وظیفه رفت و روب شهر خسروی و جابه‌جایی زائران را بر عهده دارد که در همین راستا ۱۷۰ دستگاه‌ اتوبوس و ۴۰ دستگاه خودرو ون به مرز بین‌المللی خسروی اعزام شده‌اند تا بتوانیم شرایط مناسبی را برای زائران فراهم کنیم.

وی ادامه داد: امروز نیز سازمان خدمات شهری شهرداری کرمانشاه ۱۰۰ پاکبان به‌همراه خودروهای آتش‌نشانی و خدمات ایمنی را به مرز خسروی اعزام می‌کند که در مجموع ۳۰۰ نیروی شهرداری کرمانشاه در مرز مستقر خواهند شد.

شهردار کرمانشاه خاطرنشان کرد: نیروهای خدمات‌رسان شهرداری کرمانشاه از روزهای گذشته به پایانه مرزی خسروی اعزام شده‌اند و تا پایان مراسم راهپیمایی اربعین و بازگشت زائران حضور خواهند داشت و خدمات خود را ارائه می‌دهند.

نوروزی با بیان اینکه سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه نیز در ایام اربعین فعال خواهد بود، بیان کرد: برگزاری رویدادهای مختلف و توزیع بسته‌های فرهنگی با همکاری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه و سایر دستگاه‌ها در مرز خسروی اجرا می‌شود و فضاسازی شهری متناسب با ایام اربعین حسینی تغییر خواهد کرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از