حالت تاریک
مدیرکل درمان تأمین اجتماعی کرمانشاه خبر داد:

افتتاح اورژانس بیمارستان شهدای کرمانشاه در هفته دولت

افتتاح اورژانس بیمارستان شهدای کرمانشاه در هفته دولت

مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه از افتتاح اورژانس بیمارستان شهدای کرمانشاه در هفته دولت با اعتبار بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان خبر داد.

میثم حجتی‌پور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با توجه به اینکه بیش از ۴۰ درصد جمعیت استان کرمانشاه تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند و بیمارستان شهدا یکی از مراکز درمانی مورد توجه بیمه‌شدگان است ساخت اورژانس جدید این مرکز درمانی در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه گفت: ساخت اورژانس جدید بیمارستان شهدا با توجه به افزایش مراجعان یکی از نیازهای اصلی این مرکز درمانی است که تمام خدمات را به بیمه‌شدگان و مراجعان ارائه می‌دهد.

حجتی‌پور با بیان اینکه مراجعین پس از حضور در مراکز درمانی تأمین اجتماعی از لحاظ رضایت‌مندی نظرسنجی می‌شوند، تصریح کرد: مراجعه‌کنندگان می‌توانند پس از دریافت خدمات از طریق سامانه ۱۴۲۰ نظر خود را برای کیفیت خدمات ارائه شده ابراز کنند.

وی ادامه داد: اورژانس جدید بیمارستان شهدا در دو طبقه و مساحت ۳ هزار و ۵۰۰ متر با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی در حال ساخت است که مراحل نهایی خود را برای پایان عملیات عمرانی و سپس خرید و نصب تجهیزات طی می‌کند که در هفته دولت به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل درمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه بیان کرد: با توجه به اینکه خرید تجهیزات بیمارستانی و عملیات پروژه عمرانی اعتبار بسیار زیادی نیاز دارد پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه ساخت اورژانس جدید بیمارستان شهدا باشد.

حجتی‌پور عنوان کرد: سال گذشته بیش از ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر به مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی استان کرمانشاه مراجعه کردند که پیش‌بینی می‌شود این رقم امسال افزایش یابد و همچنین مراجعه‌کنندگان رضایت‌مندی ۸۳ درصدی خود را از کیفیت خدمات ارائه شده به ثبت رساندند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از