حالت تاریک
افزایش ۵۰۱ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پرویزخان
مدیرکل راهداری کرمانشاه خبر داد:

افزایش ۵۰۱ درصدی تناژ ترانزیت ورودی به پرویزخان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: طی پنج ماهه سال‌ جاری تناژ ترانزیت ورودی به پایانه مرزی پرویزخان ۵۰۱ درصد افزایش داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ سید شهرام کهریزی اظهار داشت: طی پنج ماهه سال‌جاری یک میلیون و ۳۵۶ هزار تن کالا وارد پایانه مرزی پرویزخان شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با افزایش ۵۰۱ درصدی روبه‌رو است.

وی گفت: بیش از ۵۰ هزار دستگاه ناوگان حمل و نقل وارد پایانه مرزی پرویزخان شده و ۴۵۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

کهریزی درباره صادرات خروجی از پایانه مرزی پرویزخان، افزود: طی پنج ماهه سال‌ جاری بیش از ۶۶ هزار تن کالا از این پایانه مرزی با ۳ هزار و ۵۷۰ دستگاه ناوگان صادر شده که تناژ صادرات خروجی ۱۷۶ هزار تن و ناوگان ۱۲۷ درصد نسبت به پنج ماهه سال گذشته افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه در ادامه افزود: بیشتر ترانزیت ورودی از مبدأ کشور عراق به پایانه مرزی پرویزخان به مقاصد بنادر جنوبی کشورمان انجام شده است.

وی عنوان کرد: جلسات پدافند غیرعامل به صورت مستمر در پایانه مرزی پرویزخان برگزار می‌شود و در راستای پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی تانکرهای حامل سوخت عراقی ملزم به همراه داشتن دو کپسول آتش‌نشانی شده‌اند.

 کهریزی در پایان افزود: همه رانندگان و فعالان حوزه حمل و نقل جاده‌ای می‌توانند پیشنهادات، انتقادات و شکایات خود را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها مطرح و پیگیری کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از