حالت تاریک
امام جمعه اهل سنت سرپل‌ذهاب:

اقتدار امروزه جبهه مقاومت مرهون شهید سلیمانی است

اقتدار امروزه جبهه مقاومت مرهون شهید سلیمانی است

امام جمعه اهل سنت سرپل‌ذهاب گفت: شهید سلیمانی نقش مهمی در نابودی داعش و اقتدار امروز جبهه مقاومت در منطقه دارد.

ملا رشید ثنایی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، ضمن گرامیداشت چهارمین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار داشت: شهید جایگاه بسیار بالایی در نزد پروردگار عالمیان دارد و در روز قیامت از مقام شفاعت برخوردار است که البته بهترین پاداش الهی برای انسان‌های مخلص، باتقوا و وارسته است.

وی افزود: شهید سلیمانی یکی از این انسان‌های وارسته و مخلص بود که تمام عمر خود را در راه خدمت به اسلام، قرآن و انقلاب سپری کرد و به واسطه سال‌ها مجاهدت و مبارزه در راه دفاع از اسلام و قرآن شایسته مقام شهادت شد و خداوند بهترین پاداش خود را به وی عطا کرد.

امام جمعه اهل سنت سرپل‌ذهاب تصریح کرد: محور مقاومت در منطقه مرهون فعالیت و اقدامات شهید سلیمانی است زیرا این شهید عزیز برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین تلاش بسیاری کرد و امروز نتیجه تلاش‌های این شهید در مقاومت مردم فلسطین مشاهده می‌شود.

ثنایی خاطرنشان کرد: نابودی داعش با تلاش‌های شهید سلیمانی در محور مقاومت حاصل شد و امروز تمام دنیا مرهون مجاهدت‌های سردار دل‌ها برای نابودی این گروه تروریستی هستند.

وی افزود: گروه‌های مقاومت امروز در سوریه، لبنان، عراق، فلسطین و افغانستان با تلاش‌های شهید سلیمانی احیا شدند تا جایی که امروز به پایگاه‌های آمریکایی و صهیونیستی در منطقه حمله و با اقتدار از اسلام و مسلمین دفاع می‌کنند.

امام جمعه اهل سنت سرپل‌ذهاب اذعان کرد: گروه‌های مقاومت امروزه برای نابودی نیروهای نظامی سلطه و استکبار جهانی در کشورهای مختلف در تلاش هستند که این حاصل تلاش‌های مخلصانه شهید سلیمانی است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از