حالت تاریک
فرماندار جوانرود:

اخلاص در عمل ویژگی شاخص زندگی شهیدسلیمانی است

اخلاص در عمل ویژگی شاخص زندگی شهیدسلیمانی است

فرماندار جوانرود با برشمردن ویژگی‌های سردار سلیمانی، گفت: ایمان به خدا و اخلاص در عمل ویژگی شاخص زندگی شهید سلیمانی است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، ماموستا ملاسید محمد محمدی صبح امروز سه‌شنبه در یادواره شهدای بصیرت در جوانرود، اظهار داشت: بصیرت نیاز اصلی هر مسلمان در همه دوران‌ها است و در این راستا بصیرت قرآنی می‌تواند هر جامعه را نجات دهد.

حاج قاسم سلیمانی شخصیتی جهانی است

وی به سالگرد شهادت سردارسلیمانی اشاره کرد و افزود: سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی شخصیتی جهانی به عنوان انسانی بزرگ و حامی مظلومان شناخته شده است.

ماموستا محمدی با یادآوری نقش زنان در خدمت به اسلام و انقلاب، گفت: زنان ایران اسلامی نه تنها در پیروزی انقلاب بلکه در تثبيت و تداوم آن نقش مؤثري داشته‌اند.

فرماندار جوانرود نیز با برشمردن ویژگی‌های سردار سلیمانی، اظهار کرد: ایمان به خدا و اخلاص در عمل ویژگی شاخص زندگی شهید سلیمانی است که در این راه بدون واهمه وارد شد و تنها با خلوص نیت توانست مجاهدت بی‌نظیری را به نمایش بگذارد.

نامدار حسینی به نقش و جایگاه زنان در جامعه اشاره کرد و افزود: امروز بیش از زمان دیگری شاهد حضور زنان در عرصه‌های مختلف هستیم.

وی افزود: بانوان با توجه به مشغله‌هاي فراوان از جمله نقش مادري و فارغ از بحث جنسيتي، توانمندي‌ها و شايستگي‌ها خود را در زمينه‌هاي مختلف به منصه ظهور می‌رسانند.

فرماندار جوانرود در ادامه به اهمیت انتخابات پیش رو اشاره و خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای انتخاباتی پر شور با مشارکت حداکثری در این شهرستان اندیشیده شده است.

ضرورت تحقق چهار اصل سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت در انتخابات

حسینی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری، افزود: همه اقدامات باید در راستای تحقق چهار اصل سلامت ،امنیت، مشارکت و رقابت انتخابات انجام شود.

وی انتخابات را روز سرنوشت‌سازی برای کشور عنوان کرد و اظهار داشت: از همه طیف‌ها، اصحاب رسانه و اقشار مختلف مردم دعوت می‌کنم برای حضور حداکثری مردم در این انتخابات نقش موثری ایفا کنند.

اخلاص در عمل ویژگی شاخص زندگی شهیدسلیمانی است

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از