حالت تاریک
درپی شهادت شهید مدافع حرم صورت گرفت؛

تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه

تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پیام مشترکی شهادت شهید مدافع حرم سردار حجت‌الله امیدزاده (حاج صادق) را تسلیت گفتند.


به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد» و به نقل از روابط عمومی استانداری کرمانشاه؛ در پیام تسلیت مشترک حجت‌الاسلام والمسلمین غفوری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ولا تحسین الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون»

خانواده محترم سردار گرانقدر، شهید حاج حجت‌الله امیدزاده

شهادت پر افتخار سردار حجت‌الله امیدزاده (حاج صادق) که عمر با برکت خویش را صرف خدمت و ایثار در راه دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد، به‌راستی مایه عزت و سربلندی و افتخار خطه خون رنگ استان کرمانشاه است.

در ادامه متن این پیام آمده است: بی‌تردید پاداش صبر و فداکاری این شهید والامقام موجب رحمت واسعه الهی و همجواری با اولیاءالله و شهدای والامقام خواهد بود.

امام جمعه کرمانشاه و استاندار در پایان این پیام آورده‌اند: بدین‌وسیله ضمن عرض تبریک و تسلیت به محضر حضرت ولی عصر (عج)، ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا، نزدیکان محترم این شهید عزیز و مردم شهیدپرور استان کرمانشاه از خداوند متعال همنشینی با ائمه اطهار (ع) را برای این شهید بزرگوار مسئلت می‌نماییم.

سردار شهید حاج «صادق امیدزاده» هیجدهمین فرزند برومند کرمانشاه در دفاع از حرم اهل بیت (ع) است که روز شنبه ۳۰دی‌ماه به همراه چهار تن از همرزمانش در حمله تروریستی رژیم جنایتکار صهیونیستی در سوریه به درجه رفیع شهادت رسید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از