حالت تاریک
امام جمعه سنقروکلیایی:

انتخابات اقتدار کشور است

انتخابات اقتدار کشور است

امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی گفت: انتخابات برای کشور یک اقتدار و دفاع نرم در برابر توطئه‌های دشمنان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌رضا اکبری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان سنقروکلیایی ضمن محکوم کردن جنایات تروریستی اخیر کرمان، اظهار داشت: در سالگرد شهادت حاج قاسم، بار دیگر دشمنان این مرز و بوم، دست به جنایتی زدند و با به شهادت رساندن مردم عزیزی که به زیارت مزار شهید حاج قاسم سلیمانی رفته بودند، ملت ایران را عزادار کردند.

وی گفت: جنایتکارانی که عشق و علاقه مردم به مکتب سلیمانی را برنتافتند و همان طور که رهبر حکیم و فرزانه انقلاب فرمودند، دشمن از شهید سلیمانی بیشتر از سردار سلیمانی می‌ترسد، امروز مشاهده کردیم که دشمنان چه حقیرانه سربازان راه سلیمانی را به شهادت رساندند.

امام جمعه شهرستان سنقروکلیایی تصریح کرد: دشمن به دنبال آن است که حرکت ملت متوقف شود و از سلیمانی‌ها دست بردارند، اما این جنایت نشان داد که هنوز این ملت را نشناخته‌اند، ملتی که تربیت‌شده مکتب‌ امیرالمؤمنین(ع) است و شهادت آرزویش است، اجازه نخواهند داد پرچم بی‌علمدار بماند.

وی با بیان اینکه قیام خونین مردم قم علیه رژیم پهلوی در ۱۹ دی ۱۳۵۶ نقش مهمی در دمیدن روح تازه‌ در کالبد مبارزان داشت، افزود: حرکتی که در آن روز تنها به خاطر‌ ایمان و غیرت دینی از سوی مردم انجام گرفت، خدای متعال به این حرکت برکت داد و ادامه پیدا کرد.

وی ضمن اشاره به جنایات تروریستی دشمنان و ترور دانشمندان ما که از سیاست‌های دیرینه استکبار جهانی است، گفت: رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی کسانی را هدف ترور قرار می‌دهد که هم از نظر علمی و هم از نظر پایبندی به انقلاب و ارزش‌های اسلامی دارای ویژگی‌های برجسته و خاصی هستند.


حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری ضمن اشاره به اهمیت حضور در انتخابات، خاطرنشان کرد: انتخابات برای کشور یک اقتدار و دفاع نرم در برابر توطئه‌های دشمنان است و افزایش مشارکت در رویداد‌های ملی، نظیر مشارکت در انتخابات به عزمی جهادی و همه‌جانبه نیاز دارد.

وی به نقل از سخنان مقام معظم رهبری تأکید کرد: حضور یکپارچه مردم، حضور پرشوق و‌ امیدوارانه و قدرتمندانه مردم در انتخابات موجب می‌شود که دشمن مأیوس بشود، وقتی دشمن مأیوس شد، کارآیی خود را از دست خواهد داد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از