حالت تاریک
نماینده ولی فقیه در سپاه کرمانشاه مطرح کرد:

انتخابات تکلیف قانونی و شرعی هر ایرانی

انتخابات تکلیف قانونی و شرعی هر ایرانی

نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه انتخابات تحقق نظام مردم‌سالاری دینی است، گفت: انتخابات تکلیف قانونی و شرعی هر ایرانی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین شمس‌الله جلیلیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: شهید آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهوری بودند که صادقانه و مخلصانه به مردم خدمت کردند و همواره با حضور در بین مردم سعی داشتند ارتباط خود را با مردم افزایش دهند و به مشکلات آنها رسیدگی کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه گفت: شهید رئیسی اکنون به الگویی برای رؤسای جمهور بعدی تبدیل شده که رهبر معظم انقلاب نیز در سخنرانی سالروز ارتحال امام خمینی(ره) خواستار ادامه راه این شهید بزگوار شدند.

جلیلیان تصریح کرد: پس از گذشت ۴۰ روز از شهادت آیت‌الله رئیسی که برای انجام بازدیدی به استان آذربایجان شرقی سفر کرده بودند شرایط برگزاری انتخابات زودهنگام در کشور فراهم شد تا بر اساس قانون و تأکید مقام معظم رهبری رئیس‌جمهور منتخب ملت مشخص شود.

وی ادامه داد: امروز چشم بسیاری از آزادی‌خواهان و مستضعفان عالم به انقلاب اسلامی ایران است زیرا امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان تأثیرگذار است و در بسیاری از تصمیمات مهم نقش کشورمان به خوبی دیده می‌شود و از سوی دیگر ایران پرچم‌دار جبهه مقاومت است.

نماینده ولی فقیه در سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه عنوان کرد: انتخابات ریاست‌جمهوری در تاریخ هشتم تیرماه با حضور پر شور مردم برگزار شد و برگ زرین دیگری در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران به ثبت رسید و شرکت در انتخابات تکلیف قانونی و شرعی هر ایرانی است.

جلیلیان بیان کرد: دور انتخابات ریاست‌جمهوری روز ۱۵ تیرماه همزمان با سراسر کشور در استان کرمانشاه برگزار می‌شود که از کرمانشاهیان درخواست داریم بار دیگر با حضور و مشارکت حداکثری خود همانند همیشه پشتیبانی و حمایت خود را از انقلاب به نمایش بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب بر چهار راهبرد سلامت، امنیت، رقابت و مشارکت حداکثری تأکید دارند و باید بدانیم هر رأی پشتیبانی و حمایت از انقلاب اسلامی ایران است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از