حالت تاریک
پیام شهدا؛

انتخاب راه شهادت از روی تدبیرمان بود

انتخاب راه شهادت از روی تدبیرمان بود

شهید «مجید بامداد چینی‌جانی» در وصیت‌نامه خود آورده است: به مردم بگویید که مجید و امثال آن، راه‌شان از روی عقل و تدبیرشان بود و هدف‌شان پیروزی اسلام تا سرنگونی کفر و نفاق از جامعه است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ پاسدار شهید مجید بامداد فرزند حسن در ششم اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۶ در روستای چینی‌جان از توابع رودسر دیده به جهان گشود و تاریخ ۲۵ بهمن ۱۳۶۵ در عملیات غرورآفرین کربلای ۵ در «شلمچه» به مقام والای شهادت نائل شد. 

وصیت‌نامه شهید: 

پدر و مادر عزیزم! من ترکش‌های گرم خمپاره‌ها و توپ‌های دشمنان دین و اسلام را به جان خود خریدم و با آغوش باز از آن‌ها استقبال نمودم که شما شاهدان حقیقی آن خواهید بود. 

به مردم بگویید که مجید و امثال آن، راه‌شان از روی عقل و تدبیرشان بود و هدف‌شان پیروزی اسلام تا سرنگونی کفر و نفاق از جامعه می‌باشد و شهادتم از روی تدبیر و آگاهی من بوده است. 

مادرم! من که شهید شدم شما شال عزا بر سر نگذارید و جشن بگیرید و خوشحال باشید که رسالت مادری خود را خوب انجام داده‌اید و بر سر مزارم گریه نکنید که دشمنان اسلام شاد شوند. 

ای برادران و خواهرانم! شما باید پیام خونین من را به دیگران برسانید که شهادت تزریق خون است بر پیکر اجتماع و تزریق سمی است بر پیکر جهان‌خواران.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از