حالت تاریک
رئیس اورژانس کرمانشاه خبر داد:

انجام ۵۳۹ ماموریت ترافیکی توسط اورژانس کرمانشاه

انجام ۵۳۹ ماموریت ترافیکی توسط اورژانس کرمانشاه

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از انجام ۵۳۹ ماموریت ترافیکی توسط اورژانس کرمانشاه خبر داد.

مسعود قلعه‌سفیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: طرح نوروزی اورژانس کرمانشاه همانند سایر نیروهای امدادی همزمان با سراسر کشور از تاریخ ۲۴ اسفندماه تا ۱۴ فروردین‌ماه در حال انجام است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در طرح نوروزی تمام نیروهای اورژانس کرمانشاه در حال آماده‌باش قرار دارند و ۸۵۰ نیروی امدادی در حال انجام ماموریت‌های خود هستند.

قلعه‌سفیدی بیان کرد: تمام آمبولانس‌ها به همراه سه دستگاه اتوبوس‌آمبولانس، ۶ دستگاه موتورلانس و تیم امداد هوایی آماده پاسخگویی به حوادث احتمالی هستند.

قلعه‌سفیدی بیان کرد: نیروهای اورژانس در ۷۶ پایگاه امدادی مستقر هستند که ۳۳ پایگاه آن را پایگاه‌های جاده‌ای تشکیل می‌دهند و فاصله هر پایگاه تقریبا ۳۰ تا ۴۰ کیلومتر است.

وی مجموع تماس‌های برقرار شده با اورژانس را ۱۴ هزار و ۲۹۰ تماس عنوان کرد و افزود: تعداد ۲ هزار و ۶۸۵ ماموریت از ۲۴ اسفندماه تا ۶ فروردین در اورژانس استان کرمانشاه ثبت شده است.

رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: در این ماموریت‌‌ها یک هزار و ۹۸۶ نفر به مراکز درمانی منتقل شدند.

قلعه‌سفیدی ادامه داد: از مجموع ماموریت‌ها ۵۳۹ مورد حوادث ترافیکی و ۲ هزار و ۱۴۶ مورد غیرترافیکی بوده و همچنین تعداد مصدومان ترافیکی ۵۳۲ و تعداد مصدومان غیرترافیکی یک هزار و ۴۵۴ مورد بوده است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از