حالت تاریک
استاندار کرمانشاه مطرح کرد؛

انقلاب اسلامی زمینه‌ساز بیداری مردم جهان

انقلاب اسلامی زمینه‌ساز بیداری مردم جهان

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه مردم سراسر جهان نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی معترض هستند گفت: انقلاب اسلامی ایران زمینه‌ بیداری مردم جهان را فراهم کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد؛ محمدطیب صحرایی شامگاه امروز چهارشنبه در مراسم گرامیداشت شهدای عملیات بازی‌دراز در حرم احمدبن اسحاق(ره) اظهار داشت: شهدا به مقام قرب الهی دست یافته‌اند و این ما هستیم که برای افزایش معرفت خود نیازمند توسل و ارتباط با آنها هستیم.

استاندار کرمانشاه گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند زنده نگاه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و جامعه ما به روح ایثار، جهاد و شهادت نیاز دارد.

صحرایی بیان کرد: زندگی بدون هدف انسانی نیست و انسان باید برای رسیدن به قله‌های سعادت تلاش کند و شهدا این مسیر را با اتکا به ایمان و تقوای خود طی کردند و این شهیدان در دفاع مقدس بدون هیچ چشم‌داشتی جان خود را فدای مردم و ملت کردند.

وی ادامه داد: در دوران دفاع مقدس کشورهای خارجی از قراردادن سیم خاردار به کشورمان امتناع می‌کردند و شهیدان بدون هیچ‌گونه امکانات و تجهیزاتی و با دست خالی در مقابل دشمن بعثی ایستادگی کردند و از مرزهای کشورمان به دفاع پرداختند.

استاندار کرمانشاه افزود: طی سال‌های گذشته دانشجویان کشورمان با زبان انگلیسی فریاد مرگ بر آمریکا را سر می‌دادند اما امروز دانشگاهیان اروپایی و آمریکایی با زبان فارسی انزجار خود را از سياست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی فریاد می‌زنند و این نشان از جایگاه انقلاب اسلامی ایران دارد.

صحرایی خاطرنشان کرد: روزگاری دولت‌های مستقر در زمان حکومت پهلوی برای استقرار حکومت خود دست به دامن آمریکا بودند اما در همان زمان امام خمینی(ره) خطر آمریکا و رژیم صهیونیستی را یادآور شدند و نابودی کمونیست را پیش‌بینی کردند.

وی اضافه کرد: این مسیر پس از رحلت امام خمینی(ره) توسط رهبر معظم انقلاب ادامه یافت و تلاش‌ها برای تحقق ایران قوی انجام گرفت و شهدا نیز اقتدار، امنیت، آرامش و عزت را برای مردم کشورمان رقم زدند.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه نابودی رژیم صهیونیستی قطعی است، گفت: رهبر معظم انقلاب طی سال‌های گذشته پیش‌بینی کردند رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید و همچنین گفتند آمریکا رو به افول است.

صحرایی عنوان کرد: حضور اقشار مختلف مردم و زائران شهدا در یادمان شهدای بازی‌دراز به معنای تداوم ادامه راه شهدا است و نسل جوان و نوجوان راه عزت، افتخار را ادامه خواهند داد.

وی خاطرنشان کرد: امروز خون مردم بی‌گناه فلسطین و غزه سبب بیداری مردم جهان شده و دشمن بداند پیروزی از آن جبهه حق خواهد بود و دشمنان اسلام نابود می‌شوند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از