حالت تاریک
فرماندار هرسین:

انقلاب اسلامی مهمترین رویداد عصر حاضر است

انقلاب اسلامی مهمترین رویداد عصر حاضر است

فرماندار هرسین از انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) به‌عنوان مهمترین رویداد عصر حاضر یاد کرد و از مسئولان خواست همه برنامه‌ها و جشن‌های این دهه با عظمت را با شکوه هرچه تمامتر برگزار کنند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ابوطالب ایتوندی پیش از ظهر امروز دوشنبه در جلسه شورای اداری ستاد بزرگداشت دهه فجر که در سالن اجتماعات فرمانداری هرسین برگزار شد، از انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) به‌عنوان مهمترین رویداد عصر حاضر یاد کرد و از مسئولان خواست همه برنامه‌ها و جشن‌های این دهه باعظمت را با شکوه هرچه تمامتر برگزار کنند.

فرماندار هرسین گفت: با توجه به تلاقی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با ماه رجب مسئولان باید ضمن بهره‌مندی از برکات این ماه، در ایام پیش رو با تبیین دستاوردها و خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ضمن امیدآفرینی خدمات یکساله خود را اطلاع‌رسانی کنند.

وی تصریح کرد: با عنایت به اینکه شعار محوری دهه فجر سال‌جاری تحت عنوان «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» نامگذاری شده است، باید این شعار راهبردی به عنوان یک چراغ راه در اولویت کاری مسئولان قرار داد.

ایتوندی گفت: از برکات جمهوری اسلامی ایران قائل شدن حق انتخاب برای مردم و تصمیم‌گیری برای سرنوشت خود است که با برگزاری انتخابات توسط نظام اسلامی این امر محقق می‌شود.

فرماندار هرسین افزود: مسئولان حق استفاده از امکانات دولتی برای داوطلبان، جانبداری و یا تخریب آنان را ندارند و در صورت مشاهد برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

در ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان هرسین همچنین تمهیدات لازم به منظور برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن اتخاد شد.

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از