حالت تاریک
مسئول دفتر نمایندگی ناحیه عشایری استان کرمانشاه:

ایجاد تمدن اسلامی در گرو تفکر بسیجی است

ایجاد تمدن اسلامی در گرو تفکر بسیجی است

مسئول دفتر نمایندگی ناحیه عشایری استان کرمانشاه با بیان اینکه بسیج فتنه‌ها را مهار می‌کند، گفت: ایجاد تمدن اسلامی در گرو تفکر بسیجی است.

حجت‌الاسلام محمدمهدی مرادی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: هفته بسیج، در حقیقت فرصتی برای ارائه حرکت عظیمی است که به وسیله امام راحل، در این کشور پایه‌گذاری شد و این حرکت، در این منطقه اسلامی و دینی، برای دیگر ملت‌ها هم ان‌شاءالله الگو و سرمشق خواهد شد.

 

وی با اشاره به اینکه سازماندهی بسیج، یکی از نوآوری‌های امام خمینی(ره) بود، افزود: از ویژگی‌های بسیج و تفکر بسیجی می‌توان به تربیت نیروهای با اخلاص و با بصیرت برای حضور میدانی در تمام عرصه‌ها اشاره کرد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ناحیه عشایری استان کرمانشاه با بیان اینکه بسیج برای پیشبرد انقلاب تفکر می‌کند، گفت: بسیج فتنه‌ها را مهار می‌کند و خاتمه می‌دهد.

 

به گفته حجت‌الاسلام مرادی بسیج نیروی جهادی و انقلابی در تمام عرصه‌ها اعم از سیل، زلزله، بیماری و.... است و حضوری فعال و اثرگذار داشته و اگر امروز کشور با مشکلاتی درگیر بوده یقینا ناشی از نبود تفکر بسیجی است.

 

حجت‌الاسلام مرادی گفت: بی‌شک ایجاد تمدن نوین اسلامی و تحقق بیانیه گام دوم انقلاب با کمک نیروهای انقلابی و با تفکر بسیجی امکان‌پذیر خواهد شد.وی عنوان کرد: بسیج عشایری در عرصه‌های مختلف همیشه حضور موثر و فعالی داشته و نقش خود را برای پیشرفت و سربلندی ایران اسلامی و تحقق شعار سال یعنی رشد تولید ایفا کرده است.

 

حجت‌الاسلام مرادی تصریح کرد: بسیج عشایری در مناطق دوردست و صعب‌العبور که نیروهای امنیتی ما مستقر نیستند به‌منظور تأمین امنیت همیشه حضور داشته و این باعث امنیت پایدار و بدون هزینه شده است.

 

وی افزود: از مهم‌ترین فتنه‌های دشمن در جنگ نرم، ترویج قدرنشناسی، بی‌حرمتی به بزرگان و مقدسات، تخریب سپاه، روحانیت و تفکر بسیج و کم‌رنگ کردن اعتقادات است که دلسوزان انقلاب باید مواظب این فتنه‌ها باشند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از