حالت تاریک
Image
Logo
شنبه, 14 مهر 1403
ایستادگی بر قله‌های افتخار را مدیون شهداییم
فرمانده سپاه ناحیه جوانرود:

ایستادگی بر قله‌های افتخار را مدیون شهداییم

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود گفت: اگر امروز ایران اسلامی در اوج قله‌های عزت و افتخار قرار گرفته به برکت ایستادگی و مقاومت شهدا، جانبازان و رزمندگان است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ بهرام میرزایی صبح امروز چهارشنبه در همایش تجلیل از پیشکسوتان جوانرود، اظهار داشت: اگر امروز ایران اسلامی در اوج قله‌های عزت و افتخار قرار گرفته به برکت ایستادگی و مقاومت شهدا، جانبازان و رزمندگان است. 

وی ادامه داد: شما رزمندگان عزیز در دفاع مقدس خوش درخشیدید و به ما ثابت کردید که با دست خالی و تکیه بر اراده و ایمان می‌توان بر دشمنان پیروز شد. 

میرزایی دفاع مقدس را الگویی برای جبهه مقاومت دانست و گفت: پیروزی جبهه مقاومت حاصل خون شهدای دفاع مقدس، مدافعان حرم و امنیت است. 

پیشرفت جامعه مدیون خون شهدا است

نامدار حسینی نیز با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی روزی بدون جنگ نداشته‌ایم، گفت: امروز نیز تنها، شکل جنگ تغییر کرده بلکه هر روز شاهد جنگ توطئه از سوی دشمن هستیم. 

فرماندار جوانرود با تقدیر از رزمندگان جبهه و جنگ افزود: رزمندگان در دوران دفاع مقدس از اسلام و انقلاب دفاع کردند، امروز نیز در همه صحنه‌ها آماده دفاع از کشور هستند. 

وی گفت: دوران دفاع مقدس برای ملت و کشور ما یک سرمایه و گنج بی‌بدیل و عظیمی است که همه لحظه‌های آن درس‌آموز و عزت‌بخش است. 

فرماندار جوانرود با یادآوری ظلم و تبعیض در دوران قبل از انقلاب، عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی امروز شاهد توسعه و پیشرفت جامعه در همه حوزه‌های مختلف از جمله حوزه‌های زیرساختی هستیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از