حالت تاریک
Logo
سه‌شنبه, 01 آبان 1403
باشگاه‌های غیرمجاز در سرپل‌ذهاب پلمب می‌شوند
فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب:

باشگاه‌های غیرمجاز در سرپل‌ذهاب پلمب می‌شوند

فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب گفت: هرگونه تخلف در باشگاه‌ها ممنوع بوده و در صورت مشاهده و گزارش تخلف، باشگاه توسط همکاران ما مهر و موم می‌شود.

نوذر نظری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: با تلاش مأموران انتظامی از فعالیت ۱۰ واحد باشگاه بیلیارد متخلف در شهرستان سرپل‌ذهاب جلوگیری شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان سرپل‌ذهاب عنوان کرد: این واحدها به علت رعایت نکردن شئونات اخلاقی و رعایت نکردن ساعت کاری، به محلی برای تجمع افراد متخلف تبدیل شده بودند. 

نظری اذعان کرد: باشگاه‌های ورزشی نباید بدون برخورداری از مجوز نسبت به ارائه خدمات به ورزشکاران اقدام کنند لذا مسئولیت هرگونه اتفاقی برعهده باشگاه متخلف است. 

فرمانده انتظامی شهرستان سرپل‌ذهاب بیان کرد: تذکر لازم به باشگاه‌هایی که فاقد مجوز هستند، داده شده و بی‌توجهی به آن منجر به مهر و موم و تعطیلی فعالیت‌ها تا زمان اخذ مجوز خواهد شد. 

وی در ادامه افزود: رسالت ورزش، ترویج و جذب ورزشکاران در محیط‌های سالم در راستای سلامت و تندرستی است منتهی باید در چارچوب قانون و اخذ مجوزهای لازم باشد. 

نظری خاطرنشان کرد: برای شناسایی باشگاه‌های بدون مجوز فعالیت، بازرسی‌های متعدد و گشت‌های نامحسوس از سوی اداره نظارت بر اماکن انتظامی راه‌اندازی شده است و در این راستا با باشگاه‌های متخلف برخورد جدی خواهد شد. 

فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب در پایان گفت: هرگونه تخلف در باشگاه‌ها ممنوع بوده و در صورت مشاهده و گزارش تخلف، باشگاه توسط همکاران ما مهر و موم می‌شود. 

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از