حالت تاریک
Logo
سه‌شنبه, 01 آبان 1403
برقراری آرامش مردم خط قرمز پلیس است
فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب:

برقراری آرامش مردم خط قرمز پلیس است

فرمانده انتظامی سرپل‌ذهاب گفت: برقراری نظم و امنیت جامعه و آرامش و آسایش شهروندان خط قرمز پلیس است و در این راستا تعداد ۱۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت غیرمجاز در شهرستان توقیف شده است.

نوذر نظری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: مأموران پلیس شهرستان ۱۵ دستگاه خودرو و موتورسیکلت غیرمجاز را که موجب اخلال در نظم عمومی مردم این شهرستان شده بود، توقیف و روانه پارکینگ کردند. 

وی افزود: برخورد با خودروها و موتورسیکلت‌های متخلف با توجه به دریافت گزارشات و شکایات مردمی از ایجاد مزاحمت‌های شبانه در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت که طی عملیاتی تعداد ۱۰ دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک و پنج دستگاه خودرو دارای تغییرات در اصالت خودرو که با سرعت بالا در حال حرکت بودند، توقیف و به پارکینگ ارجاع داده شدند. 

نظری گفت: خودروها و موتورسیکلت‌های توقیف شده در قالب اجرای طرح امنیت محله‌محور در شهرستان سرپل‌ذهاب شناسایی و توقیف شده و با آن‌ها برخورد قاطعانه خواهد شد. 

رئیس‌پلیس شهرستان سرپل‌ذهاب تصریح کرد: کورس شبانه خودروها و انجام حرکات نمایشی رانندگان و راکبان موتورسیکلت تفریح نیست بلکه باعث ایجاد مزاحمت و سلب آرامش و آسایش مردم شده و سلامت شهروندان را به خطر می‌اندازد لذا برخورد با این گونه افراد که مخل نظم و امنیت جامعه می‌شوند برابر قانون برخورد خواهد شد. 

نظری اذعان داشت: خودرو و موتورسیکلت‌های فاقد پلاک یا دارای پلاک‌های مخدوش و ناخوانا توقیف شده و به پارکینگ ارجاع می‌شوند و در نهایت توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی اعمال قانون شده و سپس با تشکیل پرونده به مراجع قضائی شهرستان معرفی خواهند شد. 

فرمانده انتظامی شهرستان سرپل‌ذهاب در پایان افزود: نظم و امنیت جامعه و آرامش و آسایش مردم خط قرمز پلیس است و تهدید آن با برخورد قاطعانه پلیس همراه می‌شود لذا برخورد با رانندگان و راکبان موتورسیکلت‌های متخلف که از مطالبات مهم و جدی شهروندان بوده در دستور کار پلیس است. 

نظری خاطرنشان کرد: پلیس نیز با توجه به رسالت و وظیفه‌ای که در اجرای قانون و تأمین آرامش و امنیت شهروندان دارد در این راستا قاطعانه اقدام خواهد کرد.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از