حالت تاریک
یک استاد دانشگاه مطرح کرد:

برنامه‌های پزشکیان درباره اقشار مختلف خوف‌ناک است

برنامه‌های پزشکیان درباره اقشار مختلف خوف‌ناک است

یک استاد دانشگاه رازی گفت: کاندیدای اصلاح‌طلب مطالبی بیم‌دهنده درباره برخی موارد ارائه می‌کرد و برنامه‌های خوف‌ناکی درباره آنها داشت که اجرای آنها قطعاً به ضرر اقشار خاصی از جامعه خواهد بود.

 

نامدار یوسفوند در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: در مناظرات انجام گرفته یکی از کاندیداها بیشتر وقت خود را به ارائه برنامه‌هایش می‌گذراند در حالی که کاندیدای دیگر تقریباً برنامه‌ای از خود نداشت و مخاطبان را به سمت کارشناسان خود حواله می‌کرد از این رو کسی که می‌خواهد رأی دهد باید بسیار محتاط باشد. 

این استاد دانشگاه رازی افزود: کاندیدای اصلاح‌طلب مطالبی بیم‌دهنده درباره برخی موارد ارائه می‌کرد و برنامه‌های خوف‌ناکی درباره آنها داشت که اجرای آنها قطعاً به ضرر اقشار خاصی از جامعه خواهد بود.

وی تأکید کرد: کشور ما نیازمند طرح‌های نو و گشایش‌هایی در زندگی مردم است لذا باید در میان جامعه امیدآفرینی شود و افق‌های روشن کشور برای مردم تبیین شوند.

یوسفوند گفت: نامزدی که از همین الآن برنامه خاصی ندارد باعث ایجاد نوعی دلهره در میان مردم می‌شود ممکن است این افراد انتخاب شوند مدتی را بر مسند قدرت تکیه زنند و پس از مدتی دچار روزمرگی شوند. 

وی خاطرنشان کرد: ما در اداره کشور در مقاطعی روزمرگی را تجربه کرده و عواقب آن را دیده‌ایم بنابراین داشتن برنامه‌های درست، دقیق و مشکل‌گشا که بسیاری از آنها قابلیت تحقق داشته باشند از نقاط مثبت یک کاندیدای انتخاباتی محسوب می‌شود.

یوسفوند تصریح کرد: ظرفیت‌هایی که در برنامه‌های یک کاندیدا مد نظر قرار گرفته و تیم اجرایی این ظرفیت‌ها قطعاً در آینده یک کشور کارگشا خواهند بود. 

وی ادامه داد: با مشاهده و بررسی علمی مباحث مطرح‌شده در مناظرات می‌توان گفت نداشتن برنامه منسجم و قابل استناد برای یک نامزد ریاست جمهوری هم ناامید‌کننده و هم هراس‌انگیز است.

یوسفوند با بیان اینکه بی‌برنامگی دورنمایی از روزمرگی را در مقابل چشمان ملت قرار خواهد داد، خاطرنشان کرد: امیدواریم مردم ما با بصیرت کاندیدای اصلح را انتخاب کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از