حالت تاریک
مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت خبر داد:

بهره‌برداری از ۶۸۰ طرح در اورامانات

بهره‌برداری از ۶۸۰ طرح در اورامانات

مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۶۸۰ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان در اورامانات به بهره‌برداری رسیده است.

رضا خرمی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۶۸۰ طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان در حوزه زنجیره سبز و آبی و مشاغل خدماتی و گردشگری و صنایع دستی در اورامانات به بهره‌برداری رسیده است.

مجری طرح‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت در اورامانات گفت: ایجاد روحیه خودباوری و «ما می‎توانیم» که یکی از دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی است بیش از پیش در بین جوانان اورامانات وجود دارد و بنیاد برکت با پرداخت تسهیلات در جهت توانمندسازی و استعداد افراد در زمینه ایجاد شغل توجه دارد.

وی تصریح کرد با اولویت کسب و کارهای دانش‌بنیان و توجه به تکمیل شبکه و زنجیره تولید با تنوع حوزه‌ها به‌ویژه زنجیره سبز و آبی در بخش کشاورزی و باغداری، دامداری، خدمات و صنایع دستی و گردشگری و… در راه ایجاد اشتغال پایدار فعالیت داریم.

خرمی بیان داشت: در حوزه زنجیره آبی با مشارکت شیلات استان کرمانشاه و شهرستان‌ها هم طرح؛ تسهیلات متناسب برای تجهیز استخرهای پرورش ماهی به متقاضیان تخصیص و تعدادی به بانک معرفی شده و کارهای خوبی در حال انجام است، بنیاد برکت برای ایجاد اشتغال از ابتدای امسال به ۱۱۰ روستا یا محله شهر و روستاهای اورامانات ورود کرده وبیش از ۴۵۰ نفر دیگر در حال حاضر به بانک‌های عامل معرفی شده است.

وی در پایان گفت: امیدواریم با تعامل خوبی که بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات با تسهیلگران و متقاضیان بنیاد برکت دارند به‌زودی شاهد پرداخت و شروع طرح‌های این عزیزان نیز باشیم و اجرای این طرح‌ها در بخش‌های مختلف همچنان ادامه دارد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از