حالت تاریک
امام جمعه سرپل‌ذهاب تأکید کرد:

نقش مهم مربیان پرورشی در  تربیت نوجوانان انقلابی

نقش مهم مربیان پرورشی در  تربیت نوجوانان انقلابی

امام جمعه سرپل‌ذهاب درخصوص نقش مهم معاونین و مربیان پرورشی و تلاش در راستای تربیت نوجوانان و جوانان تراز انقلاب اسلامی تأکید کرد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی ساداتی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته قرآن، عترت و نماز در مدارس سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: تمسک به قرآن و آموزه‌ها و معارف اهل بیت(ع) و تربیت دانش‌آموزانی در تراز ارزش‌های والای اسلام ضامن رشد و اعتلای انقلاب در همه عرصه‌ها است.

امام جمعه سرپل‌ذهاب  گفت: آموزش و پرورش که وظیفه تربیت نسل‌ها را برعهده دارد باید با نقش‌آفرینی فعال خود در این حوزه نسبت به ترویج فرهنگ قرآنی و معارف اهل بیت عصمت و طهارت در میان دانش‌آموزان اقدام کند.

وی درخصوص نقش مهم معاونین و مربیان پرورشی و تلاش در راستای تربیت نوجوانان و جوانان تراز انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: اهمیت پرداختن به آموزش فهم و ترویج فرهنگ قرآنی بر هیچ‌کسی پوشیده نیست زیرا کشور ما مبتنی بر اسلام بوده و قرآن نیز نقشه‌راه سعادت مسلمانان است.

در این جلسه ضمن بررسی راهکارهایی که برای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در بین قشر دانش‌آموزی مطرح شد، عناوینی در رابطه با مباحث تربیتی و اخلاقی و محافل انس با قرآن، حضور موثر در نماز جمعه و جماعات مطالبی ایراد شد.

در پایان مراسم با حضور امام جمعه سرپل‌ذهاب و حاضرین نماز ظهر و عصر به جماعت برگزار شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از