حالت تاریک
معاون پرورشی آموزش و پرورش سرپل‌ذهاب خبر داد:

برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر در سرپل‌ذهاب

برگزاری جشن تکلیف دانش‌آموزان دختر در سرپل‌ذهاب

معاون‌ پرورشی و تربیت‌ بدنی آموزش ‌و پرورش سرپل‌ذهاب از برگزاری جشن ‌تکلیف دانش‌آموزان دختر در حرم‌مطهراحمدابن‌اسحاق (ره) خبر داد.

کشتمند در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: جشن‌تکلیف دانش‌آموزان دختر پایه سوم ابتدایی که ۹ سال آن‌ها تمام شده است در حرم مطه رحضرت احمدابن‌اسحاق (ره) برگزار شد.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش سرپل‌ذهاب گفت: جشن تکلیف یکی از برکات زیبای دین اسلام در جامعه اسلامی است که باید قدر آن را بدانیم.

وی با بیان اینکه انسان با جشن تکلیف وارد مرحله جدیدی از زندگی می‌شود، اذعان داشت: انسان با جشن تکلیف وظایفی بر دوشش قرار می‌گیرد که انجام این وظایف باعث سعادتمندی او در دنیا و آخرت می‌شود.

کشتمند تصریح کرد: دانش‌آموزان دختر با رسیدن به سن ۹سالگی به سن تکلیف می‌رسند و باید تمام واجبات دینی را انجام دهند.

وی افزود: هر انسانی در مسیر زندگی خود می‌تواند با انتخاب یک الگو از انسان‌های موفق در زندگی به موفقیت برسد و برای دختران ما چه الگویی بالاتر از بانوی بزرگ اسلام حضرت فاطمه‌زهرا (س) وجود دارد که سیره زندگی ایشان بهترین راه برای رسیدن به سعادت دنیا و آخرت برای دختران ما است.

معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش سرپل‌ذهاب خاطرنشان کرد: جشن‌تکلیف جشن واردشدن در یک مرحله دیگر از کمال است بنابراین تکلیف انسان که می‌توان آن را بزرگ‌ترین تکلیف و وظیفه دانست همانا نزدیک شدن به خداوند و قرب الهی است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از