حالت تاریک
فرماندار اسلام‌آبادغرب:

برگزاری جلسات انتخاباتی در ادارات ممنوع است

برگزاری جلسات انتخاباتی در ادارات ممنوع است

فرماندار اسلام‌آبادغرب گفت: برگزاری جلسات و نشست‌های انتخاباتی در ادارات ممنوع است و با مدیران متخلف برخورد می‌شود.

حمیدرضا کرمی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: بارها در جلسات شورای اداری اعلام شده که یکی از وظایف ما مدیران و کارکنان دولت پرداختن به چهار مؤلفه فرامین مقام معظم رهبری انقلاب درخصوص انتخابات مبنی بر سلامت، رقابت، امنیت و مشارکت انتخابات است.

فرماندار اسلام‌آبادغرب گفت: هنه مدیران و اعضای شورای اداری شهرستان  همان‌گونه که اطلاع و آگاهی دارند دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در اسفندماه سال‌جاری برگزار می‌شود و باید با تمام توان آماده اجرای انتخابات پرشور و بی‌طرف باشیم.

وی تصریح کرد: از آنجایی که بر اساس قانون و مقررات انتخابات مدیران دولتی و کارکنان از برگزاری جلسات و نشست‌های انتخاباتی در محل کار منع شده‌اند، لذا به همه مدیران و اعضای شورای اداری اعلام می‌شود از برگزاری هرگونه جلسه، نشست و یا تجمع تحت عنوان حمایت از کاندیدای خاصی در محل کار امتناع و این موضوع به کارکنان تحت امر نیز ابلاغ شود.

کرمی بیان داشت: همه مسئولان در شهرستان موظف هستند زمینه حضور و مشارکت مردم را فراهم و از هرگونه جانبداری به نفع یا علیه کاندیداها خودداری کنند.

فرماندار شهرستان اسلام‌آبادغرب خاطرنشان کرد: در صورت‌عدم رعایت مقررات انتخابات با مدیران متخلف برابر قانون برخورد و به تخلفات اداری معرفی خواهند شد.

گفتنی است؛ حزب عدالت‌طلبان شهرستان اسلام‌آبادغرب اخیراً با صدور بیانیه‌ای از تشکیل یک جلسه انتخاباتی در یک مرکز دولتی در ساعت اداری خبر داده و خواستار برخورد با مدیر متخلف و نظارت بیشتر متولیان امر و رعایت اصل بی‌طرفی در انتخابات شده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از