حالت تاریک
سرپرست ورزش‌های ساحلی کرمانشاه خبر داد:

برگزاری مسابقات کاپ آزاد ماهی‌گیری در کرمانشاه

برگزاری مسابقات کاپ آزاد ماهی‌گیری در کرمانشاه

سرپرست ورزش‌های دریایی و ساحلی استان کرمانشاه گفت: دومین دوره مسابقات کاپ آزاد ماهیگیری ورزشی در رشته کارپ فیشینگ در سد جامیشان شهرستان سنقر در حال برگزاری است.

بهمن اختیاری در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: دومین دوره رقابت‌های ماهی‌گیری یا همان کارپ‌فیشینگ به مناسبت یادواره کنگره ملی شهدای استان و هفته تربیت بدنی در شهرستان سنقر و کلیایی در حال برگزاری است.

 

سرپرست ورزش‌های دریایی و ساحلی استان کرمانشاه افزود: این دوره از رقابت‌ها از نوزدهم تا بیست و یکم مهرماه به صورت کاپ آزاد کشوری به مدت سه روز در دریاچه سد جامیشان شهرستان سنقر برگزار می‌شود.

 

وی با بیان اینکه در این دوره ۱۳ تیم دو نفره از استان‌های مختلف شرکت دارند، گفت: شرکت کنندگان سه شبانه‌روز در اطراف دریاچه جامیشان ماهی‌گیری می‌کنند.

 

سرپرست ورزش‌های دریایی و ساحلی استان کرمانشاه گفت: ۱۳ تیم شامل پنج تیم از استان کرمانشاه و بقیه تیم‌ها از استان‌های کردستان، مرکزی و زنجان در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده‌اند.

 

وی در خصوص اهداف برگزاری این مسابقات هم، گفـت: ماهی‌گیری، رشته‌ای خانواده محور است و تقریبا همه سنین می‌توانند در آن شرکت کنند، از طرفی از جمله رشته‌هایی است که آرامش روحی و روانی را برای افراد به همراه خواهد داشت.

 

اختیاری با اشاره به اینکه هر تیمی که بیشترین وزن ماهی را صید کند به‌عنوان تیم اول معرفی می‌شود، خاطرنشان کرد: تمام ماهی‌های صید شده پس از وزن کشی و ریکاوری دوباره در آب رهاسازی می‌شوند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از