حالت تاریک
امام جمعه سرپل‌ذهاب:

آمریکا جرأت رویارویی با ایران را ندارد

آمریکا جرأت رویارویی با ایران را ندارد

امام جمعه سرپل‌ذهاب گفت: آمریکا جرأت ندارد با کشور ما طرف شود زیرا جمهوری اسلامی ایران از لحاظ اقتصادی، امنیتی، بهداشتی، سیاسی و دیگر ابعاد مختلف پیشرفت کرده و وابسته به‌ جایی نیست.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید محمدعلی ساداتی امروز سه‌شنبه در مراسم یادواره شهدای آبروی محله بخش قلعه‌شاهین، اظهار داشت: اقتدار امروزی جمهوری اسلامی ایران درحالی است که قبل از انقلاب دارای حکومت‌های غیرمستقل و وابسته بودیم و مردم تحت ظلم قرار داشتند که نمونه آن ترویج فساد و بی‌بندوباری در دوران رضاخان بود.

امام جمعه سرپل‌ذهاب به گفته مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: در گام دوم انقلاب، اول باید گذشته را خوب بشناسیم، زیرا قطعاً بدون شناخت دقیق، امکان تقویت نقاط قوت‌ و برطرف‌کردن نقاط ضعف‌ وجود نخواهد داشت.


حجت‌الاسلام ساداتی خاطرنشان کرد: این امر ضرورت توجه به تاریخ را برای ما مسلم می‌کند، چه‌اینکه کم‌توجهی ما به تاریخ باعث ضربه‌پذیری ما می‌شود و توانمندی تحلیل و تبیین ما را کاهش می‌دهد.

وی گفت: آمریکا جرأت ندارد با کشور ما طرف شود زیرا جمهوری اسلامی ایران از لحاظ اقتصادی، امنیتی، بهداشتی، سیاسی و دیگر ابعاد مختلف پیشرفت کرده و وابسته به‌ جایی نیست.

امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب تصریح کرد: رزمندگان و شهدا در زمان جبهه و جنگ اخلاص داشتند و برای خدا به میدان آمدند، آنها زمان‌شناس بودند و با درک فرمایشات امام راحل، جان خود را فدای اسلام کردند.

وی در پایان گفت: این یادواره با هدف قدردانی از خانواده‌های شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزی برگزار شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از