حالت تاریک
امام جمعه هرسین:

امروز شاهد صدور تفکر بسیجی به دنیا هستیم

امروز شاهد صدور تفکر بسیجی به دنیا هستیم

امام جمعه هرسین گفت: مجموعه پر برکت بسیج با نفس پر برکت امام خمینی(ره) بنیان‌گذاری شد و امروز شاهد شکوفایی و صدور این تفکر به دنیا هستیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی مرصاد، موسوی امروز شنبه در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته بسیج در هرسین، اظهار داشت: مجموعه پر برکت بسیج با نفس پر برکت امام خمینی(ره) بنیان‌گذاری شد و امروز شاهد شکوفایی و صدور این تفکر به دنیا هستیم.


فرمانده سپاه ناحیه هرسین در ادامه با اشاره به وقایع غزه، افزود: ضربه‌ای که به رژیم صهیونیستی در طوفان الاقصی وارد شد ترمیم نشدنی است و ان‌شاءالله شاهد پیروزی مقاومت در این عرصه خواهیم بود.

نداشتن تفکر بسیجی مقابله با نص صریح قرآن است

در ادامه حجت‌الاسلام حسن رضایی، اظهار داشت: چهار دهه از عمر انقلاب می‌گذرد و به فرموده مقام معظم رهبری به قله نزدیک شده‌ایم.

امام جمعه هرسین گفت: بسیاری از افراد با واژه بسیج آشنایی لازم را ندارند با این حال در حوادث غزه مظلوم ثابت شد که می‌شود مسئول تزار انقلاب اسلامی بود اما تفکر بسیجی نداشت و این طور به غلط توجیه کنند که ما نباید به‌جای مستضعفان بجنگیم.

حجت‌الاسلام رضایی افزود: نداشتن تفکر بسیجی یعنی مقابل نص صریح قرآن ایستادن، حاکم شدن این گونه تفکرات منفعل بر جامعه ادامه راه داعش است.

امام جمعه شهرستان هرسین خاطرنشان کرد: ثابت شد که می‌شود لندن‌نشین بود ولی تفکر بسیجی داشت و در مقابل ظالم ایستاد و از مظلوم حمایت کرد.

وی عنوان کرد: بسیجی با ترس و واهمه، انفعال، ناامیدی و من نمی‌توانم بیگانه است، بسیجی یعنی مرد میدان در عرصه‌های مختلف در واقع فرد بسیجی میانه‌ای با ترس از دشمن ندارد.

حجت‌الاسلام رضایی گفت: هفته آینده هفته تجدید پیمان با آرمان‌های شهدا، امام راحل و رهبر معظم انقلاب است، اگر تفکر بسیجی بر مسئولان ما حاکم شود روحیه جهادی و تلاش را میان آنها شاهد خواهیم بود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از