حالت تاریک
فرماندار سرپل‌ذهاب:

بسیج‌ مدافع آرمان های ‌انقلاب‌و اسلام است

بسیج‌ مدافع آرمان های ‌انقلاب‌و اسلام است

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: بسیج لشکر مخلص خدا و مدافع آرمان‌های انقلاب و اسلام و نهضت خمینی کبیر (ره) است و این دستاورد عظیم انقلاب امروز به نیروی پرتوان و پیش برنده تبدیل شده است.

صدراله بابلی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج به بسیجیان سلحشور و شهادت طلب اظهار داشت: بسیج امروز بزرگترین نهاد مردمی ایران و بزرگترین حزب مردمی جهان است و دستاوردهای پرافتخار بسیج تنها در چند جمله کوتاه قابل توصیف و بیان نیست.

وی افزود: بسیج در اقتدار ملی، توسعه کشور، رفع تحریم‌ها، دستیابی به فناوری‌های روز، حفاظت از نظام و انقلاب و ولایت پیشتاز بوده است و با رویکرد جهادی توانسته است ایران اسلامی را بر بلندای قله‌های موفقیت قرار دهد.

فرماندار سرپل‌ذهاب تصریح کرد: آنچه بسیج را پیشتاز در کارها کرده است، ایمان و اخلاص در کارها و ولایتمداری و فرمان‌پذیری از رهبری بوده است.

بابلی گفت: امروز بسیج به عنوان الگوی واقعی رشد و پیشرفت کشور با بهره گیری از ظرفیت نخبگان و جوانان دانشگاهی و متدین توانسته است ایران اسلامی را از گردنه‌های سخت عبور دهد و کشور را در طراز یک ابرقدرت معرفی کند و دستاوردهای عظیم سپاه پاسداران با تکیه بر بسیجیان نخبه در حوزه‌های مختلف صنعت موشکی و دیگر صنایع تایید کننده این مطلب است.

وی افزود: امروز بسیج مسلح به سلاح علم و دانش و نردبان محکم رشد و پیشرفت کشور و تکیه گاهی استوار برای تحقق آرمان‌های انقلاب است.

وی اظهار کرد: بسیج همواره برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و اسلام آماده هر گونه جانفشانی و ایثار و شهادت طلبی بوده و شاهد بودیم که بسیجیان چگونه در جریان اغتشاشات سال‌های گذشته آماده شهادت و هرگونه جانفشانی برای حفظ انقلاب بودند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از