حالت تاریک
امام جمعه موقت سرپل‌ذهاب:

بسیج الهام گرفته از تفکر اسلام است

بسیج الهام گرفته از تفکر اسلام است

امام جمعه موقت سرپل‌ذهاب گفت: بسیج تفکر ناب اسلام، واژه‌ای مختص به نظام جمهوری اسلامی و امام انقلاب است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی مرصاد، حجت‌الاسلام عسکری امروز دوشنبه در دیدار با بسیجیان شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: بسیج یک شجره طیبه است، لذا تفکر بسیجی در هر کشوری وارد شود چشم طمع دشمنان از آن کشور دور می‌شود.

 

وی افزود: بسیج در موقع تشکیل، هیچ نظیری در دنیا نداشت، بسیج تفکر ناب اسلام، واژه‌ای مختص نظام جمهوری اسلامی و امام انقلاب است.

 

امام جمعه  موقت سرپل‌ذهاب  تصریح کرد: بسیج الهام گرفته از تفکر اسلام است و در این میان حضرت امام خمینی(ره) حاصل اندیشه اسلام را بسیج نامیدند.

 

وی گفت: بسیج بزرگترین شبکه اجتماعی، فرهنگی و نظامی در همه دنیا است، لذا ما توانستیم این تفکر را به جهانیان صادر کنیم.

 

حجت‌الاسلام عسکری گفت: به گفته امام راحل، بسیج از دل و بطن خود مردم است، لذا یک تَشکل مردمی است که در هر نقطه جای عالم باشد پیروزی را رقم خواهد زد.

 

امام جمعه موقت شهرستان بیان داشت: دشمن برخوردی که با فلسطین، غزه، افغانستان و عراق داشته با جمهوری اسلامی هم داشته است، اما به دلیل قدرت و اقتدار نظام‌ اسلامی دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند چون مردم تفکر بسیجی دارند.

 

وی گفت: هر جایی که مردم ببیند این انقلابی که خودشان آن را به ثمر رساندند و به پای آن خون‌ها ریختند، لحظه‌ای در خطر دشمن است، خود مردم خودجوش به میدان آمدند و مدافع انقلاب و نظام شدند.

 

امام جمعه موقت سرپل‌ذهاب افزود: تمام غربی‌ها و مستکبران فهمیدند هرجایی که تفکر بسیج ورود پیدا کند، دشمن با شکست مواجه خواهد شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از