حالت تاریک
Image
Logo
شنبه, 14 مهر 1403
بسیج ظرفیت‌های جوانرود برای برگزاری کنگره شهدا
فرماندار جوانرود مطرح کرد:

بسیج ظرفیت‌های جوانرود برای برگزاری کنگره شهدا

فرماندار جوانرود با تأکید بر اهمیت برگزاری کنگره ملی شهدا، گفت: تمام ظرفیت‌های شهرستان برای برگزاری هر چه بهتر این اجلاسیه مهم باید بسیج شود تا به نحوه شایسته این کنگره برگزار شود.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ نامدار حسینی صبح امروز یک‌شنبه در جلسه هماهنگی کنگره ملی شهدا در جوانرود با تأکید بر اهمیت برگزاری کنگره ملی شهدا، اظهار داشت: تمام ظرفیت‌های شهرستان برای برگزاری هر چه بهتر این اجلاسیه مهم باید بسیج شود تا به نحوه شایسته این کنگره برگزار شود. 

وی به وجود ۳۴۴ شهید معظم جوانرودی به عنوان الگوی مقاومت و ایثار مردم این شهرستان اشاره کرد و گفت: می‌توان زندگی درخشان هر یک از این شهدای والامقام را برای جامعه و به ویژه جوانان به صورت مستند معرفی کرد. 

حسینی با محکوم کردن جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی و شهادت سید حسن نصرالله، اذعان کرد: این جنایات نشانه درماندگی و شکست رژیم غاصب صهیونیستی است. 

سکوت کشورهای اسلامی در برابر صهیونیست‌ها پذیرفتنی نیست

بهرام میرزایی نیز گفت: تلاش برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر کنگره ملی پیوسته ادامه دارد و تاکنون اقدامات بسیار خوبی با همت مسئولان در برگزاری یادواره‌های شهدا و معرفی آن‌ها به جامعه انجام شده است. 

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود با اشاره به برگزاری یادواره ۳۴۴ شهید جوانرود در ۱۶ مهرماه سال جاری، افزود: مسئولان با بررسی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های شهرستان و ادارات نیاز است به فضاسازی در ادارات سطح شهرستان زمینه را برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این یادواره فراهم کنند. 

میرزایی با محکوم کردن شهادت سید حسن نصرالله و جنایات اخیر لبنان تصریح کرد: درخت مقاومت توسط خون شهدایی چون شهید سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که در راه خدا مبارزه می‌کنند آبیاری و قدرتمند می‌شود. 

وی افزود: شهادت سید حسن نصرالله برکات بسیاری خواهد داشت و خون این شهید بزرگوار شجره طیبه و درخت تنومند حزب‌الله را آبیاری خواهد کرد. 

میرزایی به سکوت ننگین  برخی کشورهای اسلامی اشاره و اظهار داشت: سکوت کشورهای اسلامی در این شرایط پذیرفته نیست و این سکوت همراهی با اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی است. 

صهیونیست‌ها به پایان خود نزدیک‌تر شدند 

حجت‌الاسلام والمسلمین نجم‌الدین عبدی‌پور با محکوم کردن جنایات اخیر لبنان گفت: دشمن می‌خواهد از هر بهانه‌ای به اسلام، انقلاب و جریان مقاومت ضربه‌ای وارد کند، اما در این راه موفق نخواهد شد و راه مقاومت این بار با قدرت و قوت بیشتر و محکم‌تری ادامه خواهد داشت. 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سپاه جوانرود افزود: شهادت «سید حسن نصرالله» نابودی رژیم صهیونیستی را رقم خواهد زد و این رژیم منحوس، با این عمل به پایان خود نزدیک شد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از