حالت تاریک
امام جمعه سرپل ذهاب ؛

بسیج یک‌ فرهنگ با قابلیت‌ جهانی‌شدن است

بسیج یک‌ فرهنگ با قابلیت‌ جهانی‌شدن است

امام جمعه سرپل ذهاب گفت : جنایات رژیم صهیونیستی چهره واقعی آنها را برای جهانیان آشکار ساخت بطوریکه امروز یهودی ستیزی در تمام دنیا موج می زند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی مرصاد، حجت الاسلام ساداتی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان سرپل‌ذهاب با اشاره به هفته بسیج اظهار داشت: رهبر انقلاب فرمودند فتح الفتوح امام پرورش جوانان بسیجی بود و بسیج یک تفکر و یک مکتب است و امروز افراد بسیاری در این مکتب پرورش یافته‌اند.

 

امام جمعه سرپل‌ذهاب افزود: بسیج یک فرهنگ با قابلیت جهانی شدن است و امروز شاهد نمونه‌های آن در جهان هستیم.

 

وی تصریح کرد: در همین موضوع جنایات رژیم صهیونیستی در نوارغزه شما ببینید که مقاومت مردم غزه صحنه‌های اعجاب‌آوری را از بسیج مردم دنیا رقم زده است و دستاوردی جهانی را بوجود آورده است که صهیونیست‌ها فکرآن‌را نمی‌کردند. 

 

حجت الاسلام ساداتی در ادامه با اشاره به بیانات رهبر انقلاب پس از بازدید از نمایشگاه دستاورهای نیروی هوافضای سپاه اذعان داشت: رهبر معظم انقلاب در تلاش هستند با سخنان خود بر فرامتن جنگ غزه نورافکن بیاندازند.  

 

خطیب جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب افزود: رهبر انقلاب در این بازدید به چند نکته مهم در خصوص عملیات طوفان الاقصی و جنایات پس از آن در نوار غزه اشاره نمودند، اول اینکه دست غربی‌ها و موضع واقعیشان در مورد تبعیض نژادی و حقوق بشر رو شد، دوم اینکه ادعاهای رژیم صهیونیستی مبنی بر قدرت نظامی اش، با درخواست کمک از آمریکا در جنگ با گروه حماس در تناقض است. 

 

وی خاطر نشان کرد :  ۴۴ روز بمباران شبانه‌روزی و کشتار بیش از ۱۴ هزار زن و مرد و کودک با استفاده از بمب‌های آمریکایی و نه حتی اسرائیلی هم کمکی به رژیم صهیونیستی جهت اشغال نوار غزه نکرد و این رژیم همچنان در شناسایی و نابودی حماس عاجز است. 

 

حجت الاسلام ساداتی گفت: یکی دیگر از نکاتی که رهبری اشاره نمودند این بود که رونمایی از دستاوردهای جدید دفاعی ایران مقارن با شکست‌های اسرائیل در جنگ غزه رقم میخورد شاید مهمترین پیام این رونمایی بر  اساس بیانات رهبر انقلاب ادامه دار بودن پیشرفت ایران در تمام حوزه ها خصوصا، دفاعی در عین پسرفت قدرت‌های غربی خصوصا در حوزه نظامی است. 

 

امام جمعه شهرستان سرپل‎ذهاب اذعان کرد:  در وضعیتی که رژیم صهیونیستی در لبه پرتگاه قرار دارد فقط اقدام غیر نظامی کشورهای منطقه میتواند سقوط این رژیم را رقم بزند تحریم کالا ، مسیرها ، نفت و انرژی و قطع ارتباط با رژیم صهیونیستی تنها  راه نجات مردم مسلمان در غزه و جهان است. 

 

وی در ادامه به درسهایی از مدرسه غزه مظلوم و مقتدر اشاره کرد و گفت : امروز غزه فقط یک باریکه ۳۶۵ کیلومتر مربعی نیست، یک مدرسه و دانشگاه بزرگ و گسترده به پهنای همه جهان است ، مدرسه ای که ساکنان آن از کوچک تا بزرگ درس انسانیت و صبر و شکر و مقاومت در برابر ظلم را میدهند و در حال رقم زدن یک اتفاق بزرگ تمدنی هستند، غزه امروز فقط آوردگاه مبارزه و جهاد نظامی نیست، پرورشگاه انسانهای بزرگ و تاریخ ساز و خاستگاه تحولات بی نظیر در تاریخ زندگی انسان است. 

 

وی با بیان اینکه درس‌های غزه قبل از آن که امنیتی و نظامی و سیاسی باشد، فرهنگی و معرفتی است، افزود: طوفان الاقصی حامل آموزه های عمیق فرهنگی و تمدنی است ، درس اعتماد به وعده‌های الهی، درس وحدت و اتحاد، درس تدبیر، برنامه‌ریزی و آیند‌ه‌نگری، درس اتکاء به حمایت مردم،درس شکست محاسبات شیطانی و.... از درس‌های مهم این مدرسه است. 

 

امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب با اشاره به بمباران بیمارستان‌ها توسط رژیم صهیونیستی اذعان کرد: اسرائیل در ۷ هفته گذشته علاوه بر محاصره شدید اقتصادی و جلوگیری از ورود کمک‌های بشردوستانه به غزه بسیاری از بیمارستان‌های این منطقه را بمباران کرده است و این جنایت باعث دشواری زیادی در درمان و مداوای مجروحان و بیماران شده است.

 

وی افزود: ارتش صهیونیستی مدعی شد که حماس سلاح‌های خود را در تونل‌های زیر بیمارستان شفا و سایر مراکز درمانی پنهان کرده و آنها را به مرکز فرماندهی خود تبدیل کرده است و برای قبولاندن ادعاهای خود به جهانیان، تصاویر و فیلم‌هایی را اخیرا منتشر کرده‌اند تا افکار عمومی جهان مجاب شود که حماس از مراکز بهداشتی غزه برای حملات به  سرزمین‌های اشغالی استفاده می‌کند ادعایی که حماس آن را رد کرده است.

 

امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب بابیان اینکه براساس اعلام دولت فلسطین تاکنون در نتیجه حملات شدید اسرائیل خدمت رسانی در ۱۶ بیمارستان و ۳۴ درمانگاه غزه متوقف شده است افزود : در واقع حملات ارتش اسرائیل برای تخریب بیمارستان‌ها با این هدف انجام می‌شود تا به ساکنان غزه نشان دهد که هیچ جای امنی برای آنها در غزه وجود ندارد و سیاست کوچ اجباری با وحشت آفرینی به سرعت پیاده‌سازی شود. 

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روز نوآوری و فناوری ایران ساخت گفت: رهبر معظم انقلاب همواره بر حمایت از کالای ایرانی تاکید داشته و تولید را یکی از عوامل مهم پیشرفت کشور دانسته و حمایت از کالاهای تولید کشور را وظیفه تمام مردم برشمرده‌اند.

 

خطیب جمعه کرمانشاه افزود: در بیان رهبر معظم انقلاب اصلی ترین راهبردهای حمایت از کالای ایرانی در افزایش تولید، بهبود کیفیت تولیدات، توجه به نیازها و سلایق و مزیت‌های روز در تولید، بازاریابی بیرون از کشور و صادرات و تولید ارزان‌تر و رقابت‌پذیر است.

 

ساداتی خاطرنشان کرد: مدیریت جدی واردات، مبارزه جدی با قاچاق از سوی مسئولان و مردم، سرمایه‌گذاری در تولید توسط فعالان اقتصادی و تأملی در نظم نوین جهانی از موارد مهم توجه به الزامات حمایت از کالای ایرانی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از