حالت تاریک
معاون سیاسی امنیتی فرماندار کنگاور:

بلندگویی برای مشارکت حداکثری باشیم

بلندگویی برای مشارکت حداکثری باشیم

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار کنگاور گفت: در درجه اول همه ما باید برای خلق آینده‌ای روشن و به دور از وابستگی برای تحقق پیشرفت در تمام عرصه‌ها دست به دست هم دهیم و بلندگویی در خانواده و جامعه برای مشارکت حداکثری باشیم.

هوشنگ یوسفی در گفتگو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ با بیان اینکه در پی سانحه بالگرد و شهادت رئیس جمهور و همراهان شرایطی دیگری در پیش روی همه ما قرارگرفت، اظهار داشت: دوره چهارساله ریاست جمهوری رئیس جمهور شهید، مردمی، پرتلاش و مغتنم  کوتاه شد. 

وی افزود: در پی رسوایی جهانی رژیم غاصب و همدستانش به خصوص آمریکای جنایتکار در عملیات وعده صادق و شکست پیاپی منجر به جنایات و نسل‌کشی، کودک‌کشی، با شهادت رئیس جمهور محترم و همراهان شهیدش، این تفکر برای دشمنان به وجود آمد که خللی در نظام ایجاد خواهد شد و فرصتی فراهم می‌شود که دخالت‌های خود را در راستای ناامید کردن مردم ادامه دهند. 

یوسفی خاطرنشان کرد: با پیام مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه مردم نگران نباشید خللی در کار نظام به وجود نمی‌آید مجدد آتش فتنه خاموش و امید در دل مردم زنده شد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور اظهار داشت: در ادامه دستور دو وجهی رهبری صادر شد و سرپرست ریاست جمهوری برای ادامه راه رئیس جمهور شهید انتخاب شد و دستور برنامه به سه قوای حاکم مقننه و قضاییه و سرپرست ریاست جمهوری برای فراهم کردن انتخاباتی سالم در شأن نظام و انقلاب صادر شد. 

وی با تاکید بر اینکه هشتم تیرماه ۱۴۰۳ وعده ملت ایران اسلامی در داخل و خارج از کشور برای تحقق حماسه‌ای دیگر است، اذعان داشت: اینک ۶ نامزد واجد شرایط از نظر مرجع قانونی شورای نگهبان در میدان رقابت برای عهده‌دار شدن ریاست جمهور هستند. 

یوسفی ادامه داد: مهمترین موضوع  در این برهه از زمان حسب فرمایش مقام معظم رهبری که حتی در اولویت قبل از انتخاب اصلح است مشارکت بوده و مترتب بر آن به همه ثابت شد، این انقلاب و این نظام بی‌نام امام خمینی (ره) شناخته‌شده، نیست زیرا ایشان پیروزی انقلاب را با پشتوانه مردمی تجربه کردند و در ادامه استمرار این نظام و انقلاب تا به امروز به پشتوانه مردمی بوده است. 

یوسفی با بیان اینکه دشمن به دنبال ناراضی کردن و ناامید کردن مردم  به خصوص در شرایط پیش رو است، گفت: اگر می‌خواهیم جایگاه مردم در این نظام همچنان تقویت شود و مردم به راحتی بتوانند در امور خود دخالت کنند و مشکلات خود را  به صورت مستقیم با رئیس دولت در جریان بگذارند و همچنین توفیقات روز افزون در تمام حوزه‌ها داشته باشیم باید شخصی همچون شهید رئیسی انتخاب کنیم که جان خود را برای پیشرفت نظام  و خدمت به مردم خالصانه تقدیم کرد و پاداش مردم‌داری را شهادت انتخاب و به درجه اولی  رساند. 

وی با اشاره به اینکه انتخاب شخصی همچون شهید رئیسی به راحتی محقق نخواهد شد مگر با آگاهی بیشتر و شناخت دقیق نامزدها در مناظرات و بررسی سوابق خدمتی گذشته، عنوان کرد: باید دید آیا این نامزد در روزمه اعلامی  کارنامه موفقی داشته و چقدر اخلاق‌مدار بوده و ولایتمداری را سرلوحه برنامه خود قرار داده است؟ 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور ادامه داد: باید آگاهانه این ویژگی‌ها را بررسی کرد و وارد شناخت اصلح از غیر اصلح شد. 

یوسفی یادآور شد: در مناظرات اخیر  در رسانه ملی آستانه تحمل فردی که تحت عنوان مشاور  و کارشناس در برنامه حضور داشت  از انتقادی که به ایشان شد باعدم تعادل، خشونت و پرتاب میکروفون همراه بود که این اقدام انعکاس خوبی در بین  مخاطبان نداشت. 

وی افزود: تا شرایط برای گفتگوی منطقی برای امیدوار کردن مردم وجود دارد با این اقدامات مردم را ناامید نکنیم هرچند این موضوعات خود تلنگری برای انتخاب آگاهانه است. 

وی اذعان داشت: انتظار است افرادی که در مناظره شرکت می‌کنند برنامه‌های حساب‌شده برای تغییر وضعیت حال مردم داشته باشند تا استفاده از این فرصت برای بداخلاقی و ایجاد فضای متشنج  و ملتهب و ناامید کننده که خواست دشمنان نظام و انقلاب در این برهه است. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار کنگاور در پایان از عموم مردم خواست که در روز هشتم تیرماه با حضور پای صندوق‌های رأی قدردان فداکاری‌های رئیس جمهور شهید باشند و در انتخاب فرد اصلح کوشا باشند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از