حالت تاریک
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه خبر داد:

بهره‌مندی ۴۰۰ مددجوی بهزیستی کرمانشاه از خدمات دندانپزشکی

بهره‌مندی ۴۰۰ مددجوی بهزیستی کرمانشاه از خدمات دندانپزشکی

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از بهره‌مندی ۴۰۰ مددجوی این سازمان از خدمات دندانپزشکی رایگان توسط گروه‌های جهادی خبر داد.

بهزاد شهبازی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ اظهار داشت: به مناسبت اعیاد شعبانیه و دهه مبارک فجر ۲ گروه جهادی دندانپزشکی به مددجویان بهزیستی کرمانشاه ارائه خدمت کردند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: یکی از سیاست‌های سازمان بهزیستی کرمانشاه ارائه خدمات مختلف به مددجویان و افراد تحت پوشش است که در این راستا سعی کرده‌ایم بتوانیم خدمات مطلوبی را ارائه دهیم.

شهبازی تصریح کرد: گروه‌های جهادی رهروان مهدوی و منادیان رحمت طی روزهای ۱۹ الی ۲۲ بهمن‌ماه به مددجویان بهزیستی ارائه خدمت کردند که این رویداد به نام سردار شهید حاج صادق امیدزاده مزین شد.

وی خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی دندانپزشکی با بهره‌گیری از ۴۰ دندانپزشک از استان تهران و کرمانشاه به ۴۰۰ مددجوی بهزیستی کرمانشاه خدماتی شامل ترمیم، عصب‌کشی و کشیدن دندان را ارائه کردند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه عنوان کرد: در این فعالیت جهادی تمامی تجهیزات و مواد اولیه مورد نیاز برای دندانپزشکی توسط گروه‌های جهادی تأمین شد که ارزش خدمات ارائه شده یک میلیارد و ۲۰۰ تومان برآورد شده است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از