حالت تاریک
مدیر فرودگاه بین‌المللی کرمانشاه خبر داد:

پیشرفت ۴۳ درصدی بهسازی فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه

پیشرفت ۴۳ درصدی بهسازی فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه

مدیر فرودگاه بین‌المللی کرمانشاه از پیشرفت ۴۳ درصدی بهسازی باند اصلی فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی خبر داد و گفت: کار بهسازی این پروژه تا چندماه آینده به اتمام می‌رسد.

 

مجتبی بیاتی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی «مرصاد»؛ درباره آخرین وضعیت تعمیر باند اصلی فرودگاه شهید اشرفی کرمانشاه، اظهار داشت: این پروژه با ۴۳ درصد پیشرفت فیزیکی در حال فعالیت است و پیش‌بینی می‌شود تا چند ماه آینده و در سال ۱۴۰۳ تکمیل شود.

 مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه افزود: هم‌اکنون تعداد ۴۰ پرواز هفتگی در فرودگاه کرمانشاه به مقصدهای مشهد، تهران و عسلویه فعال است‌.

بیاتی با اشاره به اینکه شرکت‌های هواپیمایی پارس و کاسپین در مسیر عسلویه فعال است، تصریح کرد: پرواز به مقصد تهران نیز از طریق شرکت‌های هواپیمایی ماهان، ایران‌ایر و قشم‌ایر صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه روزانه بین دو تا چهار پرواز به تهران انجام می‌شود، گفت: پرواز به مقصد مشهد توسط شرکت‌های هواپیمایی سپهران و آوا به‌صورت روزانه یک پرواز انجام می‌شود.

بیاتی خاطرنشان کرد: کم بودن تعداد پروازهای فرودگاه به‌دلیل کمبود هواپیما در کل کشور است و به وضعیت باند فرودگاه مرتبط نیست.

وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: طی ایام تعطیلات نوروز امسال در بازه زمانی بیست و چهارم اسفند ماه ۱۴۰۲ تا چهاردهم فروردین ماه ۱۴۰۳ تعداد ۱۰ هزار مسافر و ۶۱۹ مسافر از فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اعزام و پذیرش شدند.

 مدیرکل فرودگاه بین‌المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه تصریح کرد: این فرودگاه در ایام تعطیلات میزبان تعداد ۱۰۶ پرواز ورودی و خروجی به صورت عادی و فوق‌العاده بود.

 وی گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته و برقراری پروازهای فوق‌العاده و همچنین افزایش ظرفیت پروازها مشکلی در کمبود پروازها وجود ندارد.

 

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از