حالت تاریک
معراجی‌ها؛

به مادیات پایبند نباشید

به مادیات  پایبند نباشید

شهید «احمدرضا جلیلی»، در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: برادران و خواهران عزیز! نباید به ظواهر دنیوی پایبند شد زیرا مادیات بسیار بی‌ارزش است، معنویات را همیشه مدنظر داشته باشید.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ شهید «احمدرضا جلیلی»، در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است: برادران و خواهران عزیز! نباید به ظواهر دنیوی پایبند شد زیرا مادیات بسیار بی‌ارزش است، معنویات را همیشه مدنظر داشته باشید. 

شهید «احمد رضا جلیلی» نهم خرداد ۱۳۴۷ در شهرستان کرمانشاه دیده به جهان گشود. پدرش ناصرقلی و مادرش فرصت نام داشت. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. سال ۱۳۶۹ ازدواج کرد و صاحب یک پسر شد. پاسدار بود. ۱۴ اردیبهشت۱۳۷۱ در زادگاهش هنگام درگیری با نیروهای سازمان مجاهدین خلق (منافقین) بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید. مزار وی در گلزار شهدای همان شهرستان واقع است. برادرش سلیمان نیز به شهادت رسیده است. 

وصیت‌نامه شهید

برادران و خواهران عزیز! نباید به ظواهر دنیوی پایبند شد زیرا مادیات بسیار بی‌ارزش است، معنویات را همیشه مدنظر داشته باشید. 
امام خمینی(ره) اسلام خالصی را به عنوان فرهنگ عالی و اصلی انقلاب به ارمغان آورده است، پس نباید از نقش عوامل نفوذی دشمن که منافقانه و فرصت طلبانه است، غافل بمانیم زیرا ما از خدائیم و به سوی او باز می‌گردیم.

 باید از انقلاب و میهن اسلامی خویش دفاع کنیم و قطعاً پیروزیم هر چند کشته شویم ما با شهادت خویش، پایداری و سازش‌ناپذیری مکتب و انقلاب خود را اثبات خواهیم کرد. 

برادران! ما پیش از هر چیزی باید فرزند شایسته امام باشیم و راه این عارف حقیقی را با عشق و علاقه و جان و دل ادامه دهیم.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از