حالت تاریک
مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه:

تبلیغات دشمنان نباید بر جوانان ما اثرگذار باشد

تبلیغات دشمنان نباید بر جوانان ما اثرگذار باشد

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه باید فرزندان خود را با فرهنگ غنی اسلامی آشنا کنیم، گفت: تبلیغات دشمنان نباید برجوانان ما اثرگذار باشد.

افشین آزادی امروز در حاشیه مراسم راهپیمایی 13 آبان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد، اظهار داشت: امروز وظیفه هر انسان آزاده‌ای است که در این مراسمات و برنامه‌ها شرکت کند به‌ویژه در چنین راهپیمایی‌هایی که بر علیه دنیای استکبار و جنایتکاران عالم شکل گرفته‌اند.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه افزود: در راس این جنایتکاران آمریکای جهانخوار و رژیم کودک‌کش صهیونیستی قرار گرفته‌اند که جنایات آنان در سراسر جهان مشهود است.

 

وی گفت: این جنایتکاران در جنایات اخیر اوج خباثت و رذالت خود را به جهانیان نشان دادند لذا امروز وظیفه همه مسلمانان است که با حضور گسترده خود در این راهپیمایی انزجار و نفرت خود را از دنیای استکبار و رژیم کودک‌کش اسرائیل نشان دهند.

 

آزادی خاطرنشان کرد: امروز شاهد این هستیم که مردم در تمام کشورهای جهان و حتی کشورهای غربی از این رژیم کودک‌کش نفرت پیدا کرده‌اند و در اعتراضات و تظاهرات علیه این رژیم شرکت می‌کنند.

 

وی ادامه داد: مسلمانان از این جنایت عصبانی هستند و همه دولت‌ها و ملت‎‌ها باید به صورت مادی، معنوی، لجستیکی و تسلیحاتی از مردم فلسطین حمایت کنند تا رژیم غاصب صهیونیستی ریشه‌کن شود.

 

آزادی با اشاره به اینکه حقوق بشر موردنظر غرب، سیاستی مبتنی بر استعمار و ایجاد  استبداد است و آنان همواره به دنبال منافع خود بوده و هستند، تصریح کرد: از این رو شرکت در این راهپیمایی‌ها به منظور ابراز نفرت و انزجار از رژیم ظالم صهیونیستی لازم است.

 

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان کرمانشاه با تاکید بر اینکه دیگر رسانه‌های درغگو نمی‌توانند رژیم غاصب را ارتش بی آسیب معرفی کنند، گفت: همه در دنیا عاقبت گنبد آهنین را دیدند و مسیر مقاومت اسلامی حق است.

وی تاکید کرد: تبلیغات دشمنان نباید برجوانان ما اثرگذار باشد و این وظیفه پدران و مادران است که فرزندان خود را با فرهنگ غنی اسلامی آشنا کنند تا فریب دسیسه‌های دشمنان را نخورند.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از