حالت تاریک
توسط ائمه جمعه استان کرمانشاه ایراد شد؛

تبیین شعار سال در نخستین نماز جمعه اقامه‌شده

تبیین شعار سال در نخستین نماز جمعه اقامه‌شده

ائمه جمعه استان کرمانشاه در نخستین نماز جمعه سال جدید، به تبیین شعار سال مبنی بر جهش تولید با مشارکت مردم پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ائمه جمعه استان کرمانشاه با توجه به اقامه نخستین نماز عبادی، سیاسی جمعه در سال جدید به تبیین شعار سال پرداختند.

 

 

مسئولان مقدمات تحقق شعار سال را فراهم کنند

 

حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضی حاتمی خطبه‌های نماز جمعه شهرستان دالاهو، نامگذاری سال را توسط مقام معظم رهبری به‌عنوان سال جهش تولید و مشارکت مردم به فال نیک گرفت و ابراز امیدواری کرد که مسئولان مقدمات طرح را برای مردم آماده کنند.

 

امام جمعه شهرستان دالاهو پیشرفت‌های و دستاوردهای انقلاب اسلامی را برشمرد تصریح کرد: اکنون در دنیا رتبه ۱۵ تولید علم 

 را داریم و رتبه ۹ را در انرژی دارا هستیم همچنین در ثبت اختراعات رتبه ۱۰ دنیا را داریم که نباید فراموش کنیم نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف چندین برابر نسبت به جامعه جهانی پیشرفت داشته است.

 

وی افزود: امسال رهبر عزیزمان مطلب را فراتر بردند و جهش تولید را خواستار شدند و برای اینکه این آرمان بزرگ اتفاق بیفتد لزوم مشارکت مردم را مطرح کردند تا این موضوع با مشارکت مردم صورت گیرد که امیدوارم با همت همه این مهم محقق شود.

 

 

جهش تولید با بهره‌گیری از نیروی جوان و اشتغال‌آفرینی صورت می‌گیرد

 

 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی ساداتی در خطبه‌های نماز جمعه سیاسی، عبادی این هفته شهرستان سرپل‌ذهاب، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب امسال هم در پیام تحویل سال و هم در سخنرانی نوروز شعار سال جدید را جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری کردند.

 

امام جمعه شهرستان سرپل‌ذهاب گفت: نقطه ضعف کشور اقتصاد است و راه غلبه بر این نقطه ضعف، رشد مستمر اقتصادی است به همین دلیل رهبر انقلاب در برنامه هفتم توسعه، اولویت اصلی برنامه را پیشرفت اقتصادی توأم با عدالت و دستیابی به رشد اقتصادی متوسط ۸ درصد اعلام کردند.

 

 

وی بیان داشت: اقتصاد ایران به چهار دلیل به این رشد اقتصادی و مستمر نیاز دارد؛ در کشور به طور محسوس مشکل معیشت مردمی و رفاه خانوار را داریم که این بدون رشد اقتصادی علاج‌پذیر نیست همچنین برای ارتقای جایگاه ایران در اقتصاد منطقه و جهان، نیازمند این رشد ۸ درصدی است.

 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین ساداتی گفت: ما نیروی انسانی متخصص در عرصه‌های مختلف زیاد داریم و بدون یک رشد بالای اقتصادی، نمی‌توانیم برای این مجموعه عظیم جوان متخصص و دانشمند اشتغال ایجاد کنیم.

 

 

وی تصریح کرد: با توجه به صنایع تبدیلی، بهره‌گیری از منابع آب و سامانه گرمسیری، بازارچه‌های مرزی و... در شهرستان سرپل‌ذهاب می‌توانیم جهش و حرکت بسیار خوبی در تحقق جهش تولید و البته با مشارکت مردم داشته باشیم.

 

 

 

جهش‌ تولید راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و تحریم‌ها

 

 

حجت‌الاسلام و المسلمین اله‌رضا اکبری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان سنقروکلیایی، با اشاره به نام‌گذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری به‌عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران یک تجربه منحصربه فرد در دنیا است و صد درصد مردمی بود این انقلاب، انقلاب اسلامی است و همه اقشار در آن سهیم هستند.

 

 

وی افزود: انقلاب اسلامی با اتحاد و بسیج شدن همه مردم به پیروزی رسید در واقع همه ظرفیت‌ها به میدان آمدند درحالی‌که در مقابل ما کل دنیای کفر قرار داشتند اما نتوانستند پیروز شوند و این مقاومت منجر به پیروزی انقلاب اسلامی شد.

 

 

حجت‌الاسلام والمسلمین اکبری خاطرنشان کرد: یکی از کشورهای مقتدر در زمینه اقتصادی، نظامی و علمی از نظر فناوری و تکنولوژی ایران اسلامی است و این نتیجه بسیج بودن و اتحاد مردم است 

 

 

 

خطیب نماز جمعه شهرستان سنقروکلیایی ضمن بیان مشکلات کشور در حوزه اقتصاد، افزود: راه برون‌رفت از این مشکلات به فرموده مقام معظم رهبری جهش است و دولت نیز باید از ظرفیت مردم به‌عنوان پشتوانه نظام استفاده کند.

 

 

وی در پایان تصریح کرد: در زمینه کشاورزی، دامداری و صنعت اگر این شعار مقام معظم رهبری تحقق پیداکند تحریم خنثی خواهد شد 

و زمینه اشتغال برای مردم تحصیل‌کرده فراهم خواهد شد و تورم کاهش و رفاه عمومی بیشتر می‌شود.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از