حالت تاریک
با حضور رئیس شورای اسلامی فلسطین برگزار شد؛

تجمع مردم جوانرود در حمایت از مردم غزه

تجمع مردم جوانرود در حمایت از مردم غزه

تجمع مردم جوانرود در حمایت از مردم غزه با حضور شیخ نمر زغموت؛ رئیس شورای اسلامی فلسطین در این شهرستان برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی مرصاد، در راستای محکوم‌سازی جنایات رژیم صهیونیستی، ظهر امروز شنبه تجمع مردم جوانرود در حمایت از مردم غزه با حضور شیخ نمر زغموت؛ رئیس شورای اسلامی فلسطین در مسجد جامع این شهرستان برگزار شد.

در این مراسم شرکت‌کنندگان با سردادن شعارهای مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل، فلسطین، فلسطین حمایتت می‌کنیم، جنایات رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم و حمایت خود را از مردم مظلوم و بی‌دفاع غزه اعلام کردند.

رئیس شورای اسلامی فلسطین در این مراسم گفت: بنده از فلسطین و از جنوب لبنان آمده‌ام تا به شما خبر بدهم که مقاومت همواره در حال دفاع از مردم فلسطین است و در برابر رژیم صهیونیستی محکم ایستاده است.

شیخ نمر زغموت با قدردانی از امامین انقلاب و ملت ایران اسلامی، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران تنها حامی و پشتیبان مردم فلسطین در برابر رژیم غاصب صهیونیستی بوده است.

وی با بیان اینکه ما برادرانی در جمهوری اسلامی ایران داریم که همیشه ما را یاری کرده‌اند، افزود: لازم است اینجا یاد حضرت امام خمینی (ره) را گرامی بدارم چرا که انقلاب را بنیان نهادند و گفتند این انقلاب برای آزادسازی فلسطین است.

رئیس شورای اسلامی فلسطین خاطرنشان کرد: امام راحل یک روز را به نام قدس انتخاب کردند و همین موجب حساس‌سازی جهان در مورد موضوع فلسطین شد.

شیخ نمر زغموت یادآورشد: امام راحل هیچ‌گاه از پشتیبانی کشور فلسطین از لحاظ مادی و معنوی کوتاه نیامدند و بعد از آن هم امام خامنه‌ای به‌عنوان جانشین برحق ایشان بر این راه استوار هستند و هرگز فلسطین و مردم مظلوم آن را تنها نگذاشته‌اند بلکه هرآنچه در توان داشته‌اند از لحاظ مادی و معنوی به ما کمک کرده‌اند.



فلسطین متعلق به جهان اسلام است

امام جمعه جوانرود نیز با محکوم کردن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه، گفت: فلسطین متعلق به جهان اسلام است و به ملت و قشر خاصی تعلق ندارد.

ماموستا ملا سید محمدمحمدی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران تنها حکومتی است که از مردم فلسطین اعلام حمایت کرده، افزود: امروز جوانان فلسطینی با سلاح ایمان و توکل به خداوند متعال در برابر ارتش صهیونیستی ایستاده‌اند و بی‌گمان بر دشمنان خود نیز پیروز خواهند شد.



نابودی رژیم صهیونیستی با مجاهدت فلسطینیان

حجت‌الاسلام والمسلمین باقری؛ دبیر مجمع خادمین هم با بیان اینکه پیروزی از آن مسلمانان است، گفت: ان شاءالله با مقاومت و مجاهدت جوانان فلسطینی و حمایت مسلمانان رژیم غاصب صهیونیستی نابود خواهدشد.

وی افزود: شما از نوادگان صلاح‌الدین ایوبی و مایه افتخار مسلمانان هستید که از مردم غزه حمایت می‌کنید.

تجمع مردم جوانرود در حمایت از مردم غزه
تجمع مردم جوانرود در حمایت از مردم غزه
تجمع مردم جوانرود در حمایت از مردم غزه

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از