حالت تاریک
Logo
جمعه, 27 مهر 1403
تخفیف ۳۰ درصدی استفاده از اماکن ورزشی  کنگاور
رئیس اداره ورزش و جوانان کنگاور خبر داد:

تخفیف ۳۰ درصدی استفاده از اماکن ورزشی کنگاور

رئیس اداره ورزش و جوانان کنگاور از تخفیف ۳۰ درصدی استفاده از اماکن ورزشی این شهرستان خبر داد.

داوود مبرا در گفتگو با خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ ضمن تبریک فرا رسیدن هفته تربیت بدنی به همه اهالی ورزش و ورزش دوستان، اظهار داشت: بی‌شک ورزش به‌عنوان یکی از مهم‌ترین ارکان تأمین شادابی و سلامتی جسم و روح و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی امروز نقشی اساسی و بنیادی دارد و بر همین اساس نه‌تنها یک روز، بلکه تمام روزها و ساعات زندگی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی افزود: نامگذاری ۲۶ مهرماه تا دوم آبان به‌عنوان هفته تربیت بدنی و ورزش، فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی و اجتماعی است.

مبرا خاطرنشان کرد: روز تربیت بدنی و ورزش، روز اندیشیدن به روش‌های توسعه و رشد وجودی انسان و معرفتی الگوهای انسانیت و پهلوانی است.

رئیس اداره ورزش و جوانان کنگاور اذعان داشت: ورزش آهنگ موزون سلامتی، نماد قدرت، همت، صلابت، ایستادگی و ارزش‌های والای انسانی است و بدون شک یکی از محورهای اساسی دستیابی به توسعه پایدار جوامع به حساب می‌آید.

وی ورزش و تربیت بدنی را به‌عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت برشمرد و تأکيد کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و تشویق افراد به شروع ورزش و شرکت در فعالیت‌های ورزشی همه اماکن ورزشی شهرستان از جمله استخر شنا از امروز ۲۶ مهرماه به مدت یک هفته با ۳۰ درصد تخفیف در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

 

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از