حالت تاریک
دادستان کرمانشاه:

تخلفات انتخاباتی در کرمانشاه گزارش نشده است

تخلفات انتخاباتی در کرمانشاه گزارش نشده است

دادستان کرمانشاه با اشاره به تشکیل شعب رسیدگی به جرایم انتخاباتی در استان کرمانشاه گفت: تخلفات انتخاباتی در کرمانشاه گزارش نشده است.

به گزارش شبکه اطلاع‌رسانی «مرصاد»؛ حمیدرضا کریمی عصر امروز جمعه در نشست ستاد انتخابات استان کرمانشاه اظهار داشت: پس از شهادت رئیس‌جمهور محبوب و مردمی و بر اساس تکلیف قانونی طی مدت ۵۰ روز باید شرایط برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری فراهم می‌شد که با تلاش مسئولان فرآیند انتخابات در حال برگزاری است.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: در دادستانی استان کرمانشاه شعبه رسیدگی به جرایم انتخاباتی با اولویت پیشگیری از وقوع تخلفات انتخاباتی تشکیل شد و فضای مجازی و حقیقی به‌صورت شبانه‌روزی مورد رصد و پایش قرار گرفت.

کریمی بیان کرد: تاکنون فرآیند انتخابات بدون مشکل انجام گرفته اما در فضای مجازی با توجه به انتشار مطالبی توسط برخی افراد پلیس فتا افراد را شناسایی و احضار کرده و به آنها تذکر لازم را ابلاغ کرده است.

وی ادامه داد: تاکنون یک مورد تخلف انتخاباتی در شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی گزارش نشده و به اذعان خود مسئولان ستاد انتخابات کاندیداها در استان کرمانشاه فضای انتخابات در آرامش قرار داشته است.

دادستان کرمانشاه عنوان کرد: امیدواریم تا پایان فرآیند انتخابات و رأی‌گیری فضای آرامش در جامعه به‌ویژه شعب اخذ رأی حاکم باشد و نتیجه این رویداد مهم ملی اقتدار کشور است.

کریمی خاطرنشان کرد: شرکت در انتخابات وظیفه قانونی و تکلیف شرعی هر فردی است و مشارکت در انتخابات حق اظهارنظر افراد در تصمیم‌گیری و مدیریت کشور است.

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از